33

241 13 0
                                    

Přijela jsem k jednomu nákupnímu centru, vystoupila jsem z auta.
Vzala jsem si věci a šla do obchoďáku v prvním krámu jsem si koupila 3 baggy kalhoty, 5 cropu.
Dalším krámu jsem si koupila 5 mikin a kraťasů.
Šla jsem okolo obchodu ze spodním prádlem, mohla bych se tam jít podívat.
Měli tam hezký kousky, pár kousku oblečení jsem si nakonec koupila.
Oblečení jsem měla dost ale mohla bych zajít na nehty. Naštěstí tu je salonek s nehtama.
Nebyla tam fronta tak mě vzali hned, popsala jsem jim co si představuju a nakonec se jim to fakt povedlo.

Nebyla tam fronta tak mě vzali hned, popsala jsem jim co si představuju a nakonec se jim to fakt povedlo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



S výsledkem jsem moc spokojená! Zaplatila jsem jim, a teď si půjdu dát něco k jídlu. Je už 12:05. Je tu hodně teda rychlých občerstvení, tak si dám mekáč. Objednala jsem hambáč nagetky a hranolky. V klidu jsem jedla, a koukala do mobilu. Ale ucítila jsem něčí ruku na mém rameni, otočila jsem se abych věděla kdo to je. Je to Tom, co ten tu dělá?

T - Ahoj.
Ch - Ahoj, co ty tady?
T - Jen jsem jel na nákupy, můžu si přisednout?
Ch - Jasně.

Tom si sedl naproti mně a furt se na mě díval.

T - A nemáš být v práci?
Ch - vzala jsem si na týden dovolenou. A navíc budem mít s holkama focení tak jsem si musela něco dokoupit do šatníku.
T - Jo a co?

Tom hned vzal první tašku co byla u něj, naštěstí to nebyla s tím prádlem.
Tu jsem měla u sebe.

Ch - Ty jsi strašně zvědavej.
T - To ti musím přiznat za pravdu...vím že bych se na to neměl ptát..ale co si dělala včera s Denisem?

On si nedá pokoj..ale jako vůbec. Já se ho zas můžu zeptat na tu Kate nebo jak se jmenuje.

Ch - Chtěla jsem si jen s někým popovídat, a když se ptáš ty tak já taky. Co ta Kate?
T - To je jen Billovo kamarádka, včera jsem s ní šel do klubu.
Ch - Aha aha.
T - Ty žárlíš?

Nadzvedl obočí a koukal na mě..jako trošku, ale to můžu samí říct o něm.

Ch - Nežárlím, to samé můžu říct o tobě.
T - Já jen nechci aby ti ublížil.
Ch - Tome..umím si poradit neboj, on mi fakt neublíží.
T - Když si za tím stojíš...ale kdyby se cokoliv stalo tak tu jsem ano? Nechci aby ses...ty víš co.
Ch - Jo...vím..

Kdyby jen věděl...kdyby jen věděl že jsem selhala. Že teď mě pálí to slovo...slovo smrt. Cítím ho, jak se okolo toho slova škubají svaly.
Cítím zas tu krev na mích prstech..které jsem následně olízla.
Cítila jsem zas na jazyku tu kovově medovou chuť krve na mém jazyku. Tak zajímavá chuť...
Zahnala jsem ty myšlenky a začala se soustředit na Toma, nakonec jsme si zas normálně povídali.
Řekl mi že teď mají vymyšlené nové songy, a až by byli nahrané že by nám je pustil mě a holkám.

T - ale máme tam jednu písničku u které potřebujeme holku...jeden refrén..a ty umíš nádherně zpívat a byla by pro nás čest kdyby jsi to byla ty.
Ch - No.. když je to jeden refrén tak proč ne?
T - Super, tak pak ti pošlu ten text aby ses ho naučila.
Ch - Dobře.

Usmáli jsme se na sebe, já už dojedla tak jsem šla odnést tác. Pak jsem se vrátila a vzala si tašky.

Ch - Už půjdu, ráda jsem tě viděla.
T - Čekej vezmu ty tašky.

Než jsem stihla cokoliv říct tak už je držel a hlavou na mě kývl ať jdu. Jen jsem protočila oči a šli jsme k mému autu. Otevřela jsem kufru a Tom tam dal ty tašky. Zavřela jsem kufr a koukla se na Toma. Ten se najednou ohlédl jestli tu někdo není. Sklonil se ke mně a rychle mně políbil a chytl za boky, trošku jsem se lekla. Ale začala jsem spolupracovat, a svoje ruce jsem dala okolo jeho krku.
Už nám docházel vzduch tak jsme se od sebe oddělili.

T - Kdy by ses nudila tak napiš já hned přijedu.
Ch - A co by jsme dělali hm?

Ušklíbla jsem se na něj a on si začal hrát ze svým piercingem.

T - Můžem spolu trénovat na kytaře..nebo bych ti zas dopřál kousek nebe a ty bys mě zas donutila zhřešit.
Ch - Víš jak si ráda s tebou hraju?
T - Vím, naše hra ale teprve začíná.

Naklonil se ke mně a silně kousl do rtu, a pustil.
Ušklíbl se na mě a pak jsme se obejmuli na rozloučenou.

Tahle hra teprve začíná baby...Kde žijí příběhy. Začni objevovat