—-skipe time—-
Dneska máme zas zkoušku s holkama, a upřímně? Nemám ani na holky náladu a to je co říct. Vždycky jsem byla ráda B jejich přítomnosti ale teď prostě...jsem asi úplně psychicky zničená.
Nemám chuť jíst, jen prostě ležet a nic nedělat.
Ale zachvilku bych měla jéct tak se aspoň nalíčím a převleču.
Pak jsem si jen vzala mobil klíče a kytaru a šla k autu.
Do kufru jsem dala kytaru, a pak jsem si sedla za volant a jela.Dorazila jsem trošku pozdě, měla jsem tu být v 13:00 ale je 13:10.
Vyndala jsem kytaru a šla do studia, otevřela jsem dveře od studia a viděla jsem tu u kluky..jsou tu všichni. Co tu chtějí?Ch - Čau? Co vy tu?
Šla jsem dál a zavřela za sebou dveře. A položila kytaru.
P - Ahoj, tak za prvé tohle tvůj rekord přijít pozdě o 10 minut, a za druhé..si chceme promluvit.
Ch - O čem?
As - Ty víš...co se děje jsi...no..
Ch - Jako chodící tělo bez duše?
P - No chováš se stejně jako když umřeli rodiče...Kurva Patricie..víš že nesnáším když se vytahuje téma rodiče. Zamračila jsem se na ní a odvrátila od všech pohled. Mám sto chutí odsud vypadnout...
Ch - A co vám je do toho jak mi je?
An - Máme o tebe strach..my všichni.
Ch - Dokud se nebudu chtít zas zabít tak se nestarejte.
Ge - Zas?Kurva...fakt bych si měla dávat pozor na jazyk..začala jsem panikařit.
Začalo mě bolet slovo lež, chytla jsem se za něj..z toho stresu to začalo zas krvácet kurva.T - Co se děje?
Tom se zvedl z gauče a šel ke mě, já se podívala na svojí ruku...krev se prosákla...KURVA!
Když se Tom chtěl podívat na tu ruku rychle jsem jí vrátila zpátky.Ch - Musím na záchod.
Než stihli ostatní cokoliv říct běžela jsem na záchod. Kde je i lekarnička,vzala jsem obvazy. Byli hned po ruce, zamkla jsem se v kabince a sundala si kalhoty, náplast co kryla to slovo byla prosáklá krví docela dost.
Sundala jsem jí, a začala jsem okolo sebe motat ten obvaz. Pevně jsem jo utáhla, tričko jsem měla zavázané do uhlí tak jsem si ho rozvázala aby zakrylo tu krev na těch kalhotech.
Uklidila jsem lékarničku a šla zpátky, vešla jsem do studia a všichni na mě koukali.Ch - Budete tady všichni civět nebo budem zkoušet?
B - Dneska se nezkouší...chceme vědět co se děje...nahání nám to strach.
T - Jestli to je kvůli mě tak se ti moc omlouvám a napravím to.Tom šel ke mně a chytl moje ruce a koukal se na mě...
Ch - Není to kvůli tobě..nechci se o tom bavit.
P - Ale my jo, chápeš že se bojíme aby sis neublížil zas.Jen jak to Patricie dořekla tak jsem se na ní podívala ze vztekem v očích, někdy fakt neumí držet hubu.
Ch - Kurva ty fakt neumíš držet hubu, nechceš tady rovnou všechno vyžvanit? Nebo zas vytahovat tady moje rodiče?
Začala jsem na ní křičet, poprvé v životě na Patricii křičím.
Měla strach v očích, nečekala to...nikdo to nečekal.An - Chlaudie, uklidni se. Sedni si prosím.
Ch - Ještě ty začínej, běžte všichni do prdele.Vzala jsem kytaru a rychlým krokem šla, měla jsem slzy v očích. Ignorovala jsem že na mě kluci volají.
Rychle jsem hodila kytaru do auta a jela k opuštěné budově.
Přijela jsem k ní, vystoupila jsem z auta a vzala si kytaru.
Šla jsem za na střechu, sedla jsem si a začala jsem hrát. Zas jsem si vzpomněla na Denise, nahrnuli se mi slzy do očí.
Furt jsem hrála na kytaru...snažila jsem se vyrovnat s tou zradou..tahle hodně bolela. Snažím se ovládat, abych nepoužila svojí kůži jako sešit. Abych si nevyřezala ty slova.
Z mého hraní mě vyrušilo něčí kroky, otočila jsem se...stál tam můj strážný anděl...Tom.
Jen jsem na něj koukala, on ke mně šel a sedl si ke mně. Dal na stranu kytaru, nic neříkal jen mně obejmul.
V tu chvíli ze spadlo všechno...a já zas začala plakat.Ch - Já jsem tak blbá Tome...
ČTEŠ
Tahle hra teprve začíná baby...
Romance,,hrála jsem na kytaru..chtěla jsem se vyrovnat s tou zradou..tahle bolí hodně. Snažím se ovládat abych zas nepoužila svojí kůži jako sešit. Abych si nevyřezala ty slova...z mělo hraní mě vyrušil můj strážný Anděl...Tom