—-skipe time—
Je středa a dneska máme to focení, Patricie to domluvila hrozně rychle. Má jediné štěstí že mám volno. Naházela jsem si do tašky skoro celou skříň. A teď jsem si jen upravovala líčení.
Vlasy jsem si nechala rozpuštěné, odveze mě tam Bill s Tomem. Kluci se chtějí podívat na naše první focení.
Když jsem si česala vlasy tak mi volal Bill, že tu jsou. Vzala jsem tašku která byla kurva těžká a kytaru. Mám pár nápadu na fotky s ní.
Vyšla jsem před bránu Bill a Tom jen vykulili oči když viděli kolik toho táhnu.B - A já myslel že toho budeš mít nejmíň.
T - Myslet znamená hovno...ani nechci vědět kolik toho budou mít holky.
Ch - Věř mi že Ann bere sebou obě skříně.
B - No tak to bude na dlouho.Kluci mi pomohli s věcma dát do auta, následně jsme si sedli do auta. Tom řídil a Bill ve předu a já v zádu.
Cesta nám zabrala hodinu, ostatní tam už byli. A měla jsem pravdu že Ann vezme sebou skoro všechno.
Však to snad všechno nevyužije ne?! 3 plný tašky, ale aspoň že má sebou taky kytaru.
Vystoupili jsme z auta a vyndali jsme věci a všichni jsme šli do té budovy kde nás bude fotit.
Pan fotograf na nás už čekal, vypadal mile tak 40 let vysokej, štíhlej, světle hnědé vlasy a zelené oči. Zavedl nás do té místnosti kde se to bude vše konat, a pak nám ukázal kde jsou šatny. Nejdřív jdeme jednotlivě. Hodila jsem na sebe nějaké hadry co mi poradila Ann. Ale nejdřív jsem ještě zamaskovala ty slova a holky mi pomohli. Jen na tom stehně jsem zakryla doma a trvalo to sakra dlouho aby to nebylo vidět. Skontrovali jsme zda jsme někde něco není vidět. Vše bylo v pořádku. Tak jsem šla na to focení, první fotka byla v celém černé a vypadala dobře.
Pak jsem si řekla že by to mohlo bejt trošku odvážnější. Šla jsem se převléknout, jen kalhoty jsem si nebrala. Měla jsem na sobě kalhotky. Vzala jsem si kytaru a šla zpátky. Když mě viděli kluci tak jim mohla upadnout čelist.
Nakonec, jsme jich udělali pár a já se zas šla převléknout.
A zas to bylo trošku odvážnější.
Přišla jsem zas zpátky a to kluci ze mě nespustili oči a ani holky.T - Nechceš se fotit u nahá?
Řekl Tom s tím jeho úšklebkem.
Ch - Před tebou? Fakt ne Tome by si z toho byl hned vycákanej.
Uchechtla jsem a holky se smáli, a kluci taky. Zas jsem si vzala kytaru a udělala pár póz.
F - Dobře teď uděláme párové fotky, Chlaudie vem si na sebe něco a půjdeš vyfotit s Patricii ano?
Ch, P- Jasně.Šli jsme se s Patricii převléknout, napadlo mě jak by jsme mohli pózovat ale ona na takové blbosti není jako Astrid.
Převlékli jsme se a šli se spolu vyfotit, měli jsme několik fotek ale nejvíc se nám líbila tahle.
Já jsem ta co stojí, pak jsem šla s Astrid a té jsem řekla svůj nápad a ta ho hned odsouhlasila. Když jsme se převlékli a stáli před foťákem tak kluci pozorovali každý náš pohyb. Šli jsme k sobě blíž a stáli jsme u sebe tak jako by jsme se chtěli líbat.
Klukům už tekli sliny, fotili jsme cca dvě hodiny. Čekala jsem že mě to nebude bavit ale byla to sranda. Udělali jsme pár společných a nejvíc se nám líbila tahle.
Když jsme měli hotovo, tak jsme se rozloučili s fotografem. Pošle nám ještě ty fotky až je trošku upraví a my je pak zveřejníme. Kluci nám pomohli s věcma do aut a pak si všichni zapálili kromě mě a Patricii. Jak dlouho vlastně nekouřím už? Asi 3 týdny.T - Holky jako to focení jsem si taky užíval.
An- Bylo to vidět Tome, jsi tam pomálu z nás slintal.
As - Všichni slintali.
B - A vy se nám ještě divíte.Všichni jsme se nad tím zasmáli protože kluci si fakt to naše focení užívali bylo to na nich dost vidět.
ČTEŠ
Tahle hra teprve začíná baby...
Romance,,hrála jsem na kytaru..chtěla jsem se vyrovnat s tou zradou..tahle bolí hodně. Snažím se ovládat abych zas nepoužila svojí kůži jako sešit. Abych si nevyřezala ty slova...z mělo hraní mě vyrušil můj strážný Anděl...Tom