24

261 12 0
                                    

Hráli jsme spoustu našich písniček, teď si momentálně dáváme pauzu v šatně hráli jsme dvě hodiny bez pauzy.Patricie si ale rychle běžela odskočit na záchod a za námi přišli kluci.

T - Holky jste fakt dobré! Hrajete dokonale.
B - Jo musím souhlasit, kolik ještě toho budete hrát?
As - Tak ještě asi hodinu možná hodinu a půl.

Povídali jsme si, ale přišla Patricie a tvářila se divně.

Ch - Copak copak? Se tváříš jako bys ztratila hlas.

Trošku jsem si do ní rejpla ze srandy ale přišla ke mně a podala mi papírek. Kdy bylo napsáno ,, Ztratila jsem hlas, musíš to dozpívat ty. Ty znáš jako ze všech nejlíp ty texty.,,. Jen jsem se na ní podívala jestli si nedělá srandu ale z její ho pohledu bylo vidět že ne.

Ch - No to nemyslíš vážně?
An - Co?
Ch - Patricie ztratila hlas..a já to mám za ní zazpívat.

Sedla jsem si na židli a hlavu si opřela o ruce. Nemůžu zpívat! To už se mnou flákne o zem!

As - Ale budeš muset...ty si všechny texty pamatuješ.
Ch - Jenže když hraju na kytaru nemám takovou trému...ale zpívat? To nedám.

Začala jsem se celá klepat. Sedl si ke mně Bill a chytl mě za ruce.

B - Ty to zvládneš, vím jaký to je. Ale neboj se když si ty texty psala a pamatuješ si je nemůžeš nic pokazit.
T - Bill má pravdu.

Tom ke mně taky přišel a rukou mi přijel přes záda.
Ono mi asi stejně nic nezbývá..musím tam jít.

Ch - Dobře...tak jdeme, teď budem zpívat spolu Same že?
S - Jojo.
Ch - Dobře.

Nadechla jsem se a vydechla. Kluci mě obejmuli a holky taky.
Ještě chvilku jsme tam byli ale bez kluků ty odešli už na svoje místo.
Nakonec byl čas jít, tak tam zas vrátili a já šla ke své kytaře dala si jí na sebe a šla jsem k mikrofonu.

Ch - Momentálně se nám stala nepříjemná situace, Patricie přišla o hlas takže budu teď za ní zpívat. Doufám že se vám to bude líbit taky.

Koukla jsem se na holky a na Sama, kývli jsme na sebe že můžem. Zhluboka jsem se nadechla a vydechla.

U téhle písničky jsme prostě potřebovali Samuela. Protože umí udělat dost hlubokej hlas který se dá poslouchat.
Jak jsem zpívala všimla jsem si jak Tom, Bill, Gustav, Georg a Denis byli překvapený z mého zpěvu.
No spoustu lidí bylo překvapeno.
Když jsme dohráli tak jsme dostali obrovský potlesk.
Hráli jsme další písničky ale už bez Sama, asi po hodině a 15 minutách jsme dohráli. Všichni nám tleskali a Patricie k nám přiběhla a všechny jsme se obejmuli.
Pak za náma přišli kluci a taky nás obejmuli, ale ucítila jsem jak mi někdo klepe na rameno otočila jsem se a stál tam Denis.

D - Fakt jsem netušil co mám očekávat..jste fakt dobré hlavně ty.
Ch - Děkuju.

S Denisem jsme se obejmuli, strašně bych chtěla aby se s náma bavil ale když se s klukama nesnesou tak to nebudu riskovat.

D - Ale bohužel už budu muset..a vidím že kluci mě neradi vidí.

Otočila jsem se ke klukům a ty Denise propalovali pohledem a hlavně Tom. Tak jsme se s Denisem rozloučil, když mě obejmul ucítila jsem jak mi dal pusu na tvář. A pak hned šel. Usmála jsem se nad tím, pak jsme s holkama uklízeli naše nástroje a kluci nám pomáhali. Pak jsme se rozhodli že se tam zdržíme, když jsme všechno uklidili tak jsme se vrátili a všichni si objednali panáky až na mě, protože budu řídit.
Pouštěli nějaké songy z 90 let, prostě songy z té doby poslouchají skoro všichni. Holky šli tancovat s klukama a já seděla u stolu a koukala na ně.
Všimla jsem si jak se Tom povídá s nějakou holkou, a upřímně trošku žárlím. Ale nakonec od ní odešel a šel ke mně.

T - Jdeš si zatancovat?
Ch - A proč nejdeš s ní?
T - Upřímně? Je úplně blbá.
Ch - Ale já netancuju.
T - Se mnou jo.

Najednou začali pouštět ploužák, se Tom na mě podíval a chytl mě za ruku a vedl k parketu.

Ch - Tome.
T - Na tuhle budeš se mnou prostě tancovat ať chceš nebo ne.

Tahle hra teprve začíná baby...Kde žijí příběhy. Začni objevovat