18

289 15 7
                                    

Tomův pohled
Chlaudie odešla do koupelny, zvedl jsem se a šel k jejímu batohu. Bylo mi jasný že to není na tlak. Vytáhl jsem ty prášky, byli to antidepresiva. A stejný co jsem bral já, a ty jsou kurva silný.
Uklidil jsem je a převlékl jsem se do tepláků a trička.
Neměla by se bavit s Denisem, ten jí zatáhne do horších hoven.
Vyšel jsem ze svého pokoje a mířil jsem si to do kuchyně kde jsem si udělal kafe.
Z lednice jsem si vyndal jogurt položil jsem si ho na stůl.
Šel jsem si zalét kafe, když jsem se otočil viděl jsem Chlaudii jak jí můj jogurt. Vole..horší než pes.

T - Jako v lednici je ještě jeden mohla sis pro něj dojít.
Ch - Tenhle byl blíž a vypadal líp.
T - A nechceš rovnou moje kafe?
Ch - Jestli mi ho dáš tak jo.

Blbě se usmála a jal protočil očima. Dal jsem jí P svoje kafe, a sobě jsem si udělal další a vzal jsem si další jogurt z lednice. Opřel jsem se o linku a jedl jsem. Celou dobu jsem pozoroval Chlaudii..vzpomněl jsem si na včerejšek..myslel jsem že se udělám během vteřiny.
Pousmál jsem se nad tím...a ona si toho všimla.

Ch - Nad čím se usmíváš?
T - Nemůžu snad?
Ch - Můžeš..ale chci vědět proč.

Kousla se do spodního rtu a koukala na mě, nejraději bych jí ohnul přes stůl.
Chtěl jsem říct nad čím jsem se pousmál ale přišel Bill a Gustav s holkama.

B - To jsem prcali včera vy nebo kdo?
Ch - Ne to byl Georg a Ann, hekali jako malé panny.

Chlaudii pohled

Gustav s Billem se zasmáli nad mojí poznámkou.
No až ti dva přijdou tak z nich budu mít prdel, kecali jsme s ostatníma. Ale cinkl mi mobil. Psal mi Denis jestli mám dneska čas, teoreticky mám tak můžu s ním zajít ven. Jo Tom mi říkal nějaký hovna o něm..ale je to moje věc.
Prý mě vyzvedne v 15:00 to jde, beze slov jsem šla do Tomovo pokoje zabalila jsem si věci.
Vzala si batoh a šla dolů.

Ch - Hele už musím tak se uvidíme sobotu na té akci.
B - Kam jdeš?
Ch - Musím domů nakrmit Nagini uklidit a pak mám něco.
Gu - A co?
Ch - To je tajné tak pa.

Ze všema jsem se rozloučila a rychle jsem šla do auta. Vyjela na silnici a jela jsem domů, přemýšlela jsem kam půjdu s Denisem.
Jo asi je divný že včera jsem blafla Toma a teď jdu ven s jiným klukem. Ale včera jsem byla trošku nalitá.
Navíc kdybych si měla vybrat s kým bych měla jít do vztahu tak s Denisem. Víme jakej je Tom.
Přijela jsem domů, vylezla jsem z auta a šla do domu. Babi není doma protože je neděle což znamená že je v kostele.
Šla jsem k sobě, vybalila jsem si věci. Šla se osprchovat umýt si hlavu, atd.
Osušila jsem se a šla jdem do pokoje, převlíkla jsem se rovnou do oblečení v čem půjdu.

Osušila jsem se a šla jdem do pokoje, převlíkla jsem se rovnou do oblečení v čem půjdu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Kromě té kabelky, šla jsem nakrmit Nagini. A trošku jsem poklidila. Celkem to uteklo a už byli dvě. Tak jsem se začala líčit. Nakonec se mi i povedl.

Vlasy jsem si jen učesala a hodil do patky, ani jsem se nenadala tak mi psal Denis že tu je

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Vlasy jsem si jen učesala a hodil do patky, ani jsem se nenadala tak mi psal Denis že tu je. Vzala jsem si věci a šla za nim, nastoupila jsem k němu do auta a hned jsme se obejmuli na přivítání.

Ch - Tak kam pojedem?
D - Nech se překvapit.

Usmál se na mně a jal na něj taky, nastartoval auto a jeli jsme někam.

Tahle hra teprve začíná baby...Kde žijí příběhy. Začni objevovat