S Tomem jsme koukali na Hellboy, měla jsem položenou hlavu na jeho hrudi.
Tom si mě u sebe držel a hladil mně po rameni a držel si mně u sebe.T - Takže tomu dáme čas?
Ch - Nám dvou?
T - Ano.
Ch - Dala bych tomu ještě čas.
T - Dobře.Dal mi pusu na čelo a dál jsme pokračovali v sledování filmu.
Po chvilce jsem usnula.Probudila jsem se v 7:45, Tom si mě furt u sebe drží a spí spokojeně.
Opatrně jsem se dostala z jeho sevření a sedla si na něj.
Začala jsem mu líbat tváře a toho probudilo a svoje ruce přesunul na moje boky.
Otevřel oči a pousmál se na mně.T - Dobré ráno.
Ch - Dobré ráno.
T - To máš chuť na ranní sex?
Ch - Nemám ale chtěla jsem jen tak tě trošku poškárlit.
T - No to škárlíš.Spojili jsme naše rty a já svoje ruce položila na jeho tváře.
Tom měl ruce na mích tangách, které pomalinku sundaval.
To jsem odlepila naše rty a podívala se na něj a ušklíbla se na něj.Ch - Copak to děláš?
T - Coby? To co máme spolu rádi.Spojili jsme naše rty a Tom mi sundal tanga, opustila jsem jeho rty a začala jsem mu sundavat trenky.
Podívali jsme se na sebe a pomálu si na něj sedla.
Když jsem si na něm sedla, tak jsme oba zalápali po dechu.
Začala jsem se na něm pomálu a pravidelně pohybovat.
Tom měl svoje ruce na mích bocích a začal se mnou pohybovat rychleji.
Začali jsme oba zrychleně dýchat a sténán, každý jeho příraz byl intevniznější.
Pociťovala jsem blížící orgasmus, ale pak Tom silně přirazil a já zaklonila hlavu a zasténala.T - Chlaudie...už budu...
Rychle jsem slezla z Toma který se pak hned udělal. A lapal po dechu a já taky, ležela jsem vedle Toma a koukala na něj.
T - Tohle ráno bych si nechal líbit pokaždé co budem spolu.
Ch - To abys tu byl ještě dneska přes noc.Tom se na mě ušklíbl a dal mi pusu na čelo, já se zvedla a podala jsem mu kapesníky aby se utřel. Pak jsem mu podala trenky a jal si vzala tanga a rovnou jsem se oblékla. Vzala si podprsenku a pak jsem si vzala tričko a kraťasy a Tom se taky oblékl.
Tom si pak vzal cigaretu a šel na balkón si zapálit.
Já jsem šla mezitím udělat vajíčka ke snídani a udělala jsem rovnou kafe.
Všechno jsem měla hned tak jsem to nandala a dala na stůl.
Hned jak jsem to nandala tak přišel Tom který měl na tváři úsměv.
Sedli jsme si ke stolu, a spolu jedli a povídali si o všem možným. Je mi mnohem líp s ním, furt jsem se na něj usmívala.T - Copak že se směješ jako měsíček na hnoji?
Ch - Je mi s tebou dobře a líp.Tom se usmál a odhalil svoje krásně bílé zuby.
T - Tak to jsem rád.
Ch - Měla bych se všem omluvit...zbytečně jsem na ně vyjela.
T - Tak se sejdeme ve studiu a my s klukama přijedeme.
Ch - Dneska by to šlo?
T - Kluci budou moc.
Ch - Dobře..jdu jim napsat.Šla jsem pro mobil a napsala holkám že bych s nima chtěla mluvit a omluvit se jim.
Hned mi na to odepsali že můžou 15:15.
Šla jsem to říct Tomovi který to hned napsal klukům.Ch - Snad to nebudou chtít tolik řešit...jen jim chci říct co se stalo a omluvit se a dál to neřešit.
T- Měli jsme jen o tebe strach...ale už to bude dobrý neboj.Tom ke mně přišel a obejmul mně a jal jeho objetí přijala.
ČTEŠ
Tahle hra teprve začíná baby...
Romance,,hrála jsem na kytaru..chtěla jsem se vyrovnat s tou zradou..tahle bolí hodně. Snažím se ovládat abych zas nepoužila svojí kůži jako sešit. Abych si nevyřezala ty slova...z mělo hraní mě vyrušil můj strážný Anděl...Tom