62

249 10 1
                                    

S Tomem jsme se dívali na horor, hřbitov zvířátek.
Tom seděl a já na něm ležela, svojí ruku měl položenou na mém břiše, chtěl dát ruku pod tílko ale to jsem ho zastavila. Mohl by nahmatat ty obvazy a vyptával by se.

T - Ti to najednou vadí?
Ch - Ne...ale...

Nevěděla jsem co říct, protože by mi přišlo blbé říct že najednou mi to vadí z ničeho nic.

T - Tak jí tam můžu dát?
Ch- Asi..jo.

Uvědomila jsem si že ty obvazy jsou u podbříška a ty šortky mají vysokej pas tak by to nemusel nahmatat.
Tom se ušklíbl a dal si svojí ruku pod moje tričko a automaticky dal svojí ruku na moje prso. Které držel, měla jsem podprsenku ale Tomovi to nevyhovalo tak jí dal pod tu podprsenku.

T - Nemůžu sundat tu otravnou věc?
Ch- Mě se ale nechce zvedat a sundat si tílko a pak si ho zas nasazovat.
T - Ani nemusíš.

Než jsem stihla cokoliv říct tak Tom mi jí rozepl jednou rukou a to přes tílko. Jen jsem vykulila oči a koukla se na něj a ten se jen debilně usmíval.

Ch - Tady je někdo zkušeněj až až.

On se jen uchechtl, já si teda sundal ramínka a sundala si jsem si podprsenku aniž bych si sundala tílko. Podprsenku jsem někam odhodila a zas jsem si položila hlavu do Tomova klínu a on hned dal zas svojí ruku pod moje tílko kde mě hned držel za prso.
Když film skončil tak jsem se podívala na hodiny a je teprve 19:00.
No mohla bych si dát po sto letech dát vanu.
Pomálu jsme se zvedala z Toma který se na mě furt díval.

Ch - Jdu si dát vanu tak si tu dělej co chceš.
T - No já mám taky chuť na vanu.
Ch - Tak půjdeš po mně.
T - Hmm chtěl bych jít tam s tebou.
Ch - Já ti říkala že dneska nebudem šukat.
T - Nebudem šukat, říkal jsem že si uděláme hezkej večer. A relaxační vana v páru by byla dobrá.

Je mi jasný že si nedá říct ale nesmí vidět to podbříško. No když tam půjdu dřív a dám tam tu koupelovou bombu a pěnu tak by to nemusel vidět.

Ch - Tak fajn, ale já to tam půjdu připravit a pak tě zavolám.
T - Dobře.

Ušklíbl se na mě a dal mi pusu na tvář. Já se teda zvedla z gauče a šla jsem do koupelny napustila jsem vanu teplou vodou, a dala tam tu vodní bombu  ( já nevím jak se ta károvina jmenuje nikdy jsem to neměla xD) a pak dala trochu pěny. Během chvilky byla voda zbarvená

Přidala jsem trochu pěny, a pak jsem se svlékla a položila se do vany, jen jsem zakřičela na Toma že může

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Přidala jsem trochu pěny, a pak jsem se svlékla a položila se do vany, jen jsem zakřičela na Toma že může. Ani ne pár sekund uběhlo co jsem zakřičela a hned tu byl.

T - Zo už tam jsi beze mně? No to ne.
Ch - Tak to pojď napravit.

Tom se na mě ušklíbl a hned se začal svlékat, nezpustila jsem z jeho těla oči.
Když byl Tom svlečenej tak si sedl za mnou a hned si mě k sobě přitáhl a opět mně držel za prsa.
Víc jsem se o něj opřela a relaxovala jsem, měl pravdu vana ve svou je lepší.
Ucítila jsem jak Tom rtama přejíždí po mém krku.

Ch - A teď děláš co?
T - Nic.
Ch - Moc se mi nechce věřit že Tom Kaulitz nic nebude zkoušet na holku co s ním leží úplně nahá ve vaně.
T - Klidně to tu nebude už nevinné...

Tahle hra teprve začíná baby...Kde žijí příběhy. Začni objevovat