Tom svoje ruce položil na můj pas a já svoje ruce dala na jeho ramena.
A začali jsme spolu tancovat, všimla jsem si že Patricie tancuje s Gustavem a Bill s nějakou holčinou a Ann s Georgem.
S Tomem jsme se na sebe furt dívali, cítila jsem jak svoje ruce dává níž. A že si mě k sobě víc přitáhl.
Ale upřímně? Byla to krásná chvilka, ale abych si měla vybrat mezi ním a Denisem? Je celkem těžká volba.
Najednou se ke mně naklonil a chtěl mě políbit ale já uhla. Kdyby to bylo někde jinde tak klidně ale tady fakt ne. By byli neskutečný drby po vesnici.T - Copak se bojíš?
Ch - Ne, ale sorry na nějaký drby z vesnice nejsem zvědavá.
T - No dobře.Chvilku jsme spolu ještě tančili, když dohrála hudbu tak jsme se už rozhodli jít ke mně. S holkama a se Samuelem jsme se rozloučili.
Peníze za vystoupení nám pošlou takže nemusíme nic řešit.
Šli jsme ke mně do auta, sedli si do něj a jeli jsme ke mně.
Když jsme přijeli tak tom šel ke kufru a vyndal kytaru a vzal jí.Ch - Žena v nesnázích fakt nejsem.
T - Hele nedežkuj a pojď.Protočila jsem očima a šla napřed ale Tom mě ještě pleskl přes zadek. Já se jen na něj otočila on se blbě usmál.
Protočila jsem očima a šli jsme domů, když jsme přišli ke mně do patra tak Tom uklidil kytaru a Bill vyndaval chlast.Ch - Se chceš opít?
B - Tak zapijem to vaše vystoupení. My po každém našem koncertu to jdem zapít.
Ch - Alkoholiku.
B - Z tebe ho taky udělám.Oba jsme se zasmáli nad tím, Bill připravoval nějaké drinky a já šla dát aspoň nějaké jídlo do misek.
Přinesla jsem to do obýváku na stůl, a sedla jsem si mezi Gustavem a Georgem. Gustav vybíral nějakej film.Ch - Kde je Tom?
Ge - Na záchodě.
Ch - Aha..hele Georgu? Co se stalo mezi váma a Denisem?
Georg se na mě podíval, doufám že mi odpoví na mojí otázku.Ge - No dříve jsme se hodně bavili, byli jsme podstatě kamarádi. Jen on byl psychicky...ne moc v pohodě. Ale my jsme mu pomáhali ale netvrdím že on nám třeba ne.
Ale pak začal hulit, a to jsme trošku tolerovali. Ale pak to co prováděl? A jak se mu zhoršili ty stavy? Hrozný. No a Tom měl tehdy přítelkyni..a to víš že ho podváděla....no podvedla ho s Denisem.
Vím že si tehdy dali hodně do huby, no pak jsme se přestali bavit. Jen jsme o něm slysěli že si občas něco dal do nosu. Pak se chtěl zabít, a to se mu nepovedlo. Měl přítelkyni v té době a fakt mu dělala oporu atd ale už toho na ní bylo moc tak ho opustila. No pak si nacházel nějaké holky, a vždycky se s nima buď jen tahal a aby měl prostě oporu aby prostě mohl využít její ochoty mu pomoc. Nebo spolu chodili ale max půl roku...no ty holky jak pak vypadali když je odkopl? Protože mu vadila třeba jedna malá chyba, šílený. Je to prostě hajzl..a dávej si na něj pozor. To že se na tebe přišel podívat mi nevadí...jen fakt se bojím aby tě nenamotal.Jak mi to Georg řekl, nevěděla jsem co říct. Je to pravda? Já ho mám fakt ráda, a je mi s ním dobře. Ale...nevím co si mám myslet.
Přišel Tom ze záchoda a Bill nesl drinky dal je na stůl a všichni jsme si vzali jeden a ťukli jsme si.
Když jsem se toho napila, tak to bylo fakt sakra dobrý! Povídali jsme si smáli se atd.
Pak jsme s Billem "tancovali" spíš dělali krávoviny. Já furt házeli okolo sebe ze svýma vlasama a Bill zas ze svýma dredama. Asi okolo půlnoci jsme se rozhodli jít spát. Byla jsem z dneška unavená.
Georg Gustav a Bill šli do pokoje kde jsou 3 postele takže se tam vejdou.
Šla jsem do pokoje, Tom byl na záchodě tak jsme se rychle převlíkla.
Když jsem si zrovna nasazovala tričko tak přišel, měla jsem to tip ťop.
Vlasy jsem si dala do drdolu a pak jsem se odlíčila. Tom se jen svlékl do spodního prádla a hned skočil do postele.
ČTEŠ
Tahle hra teprve začíná baby...
Romance,,hrála jsem na kytaru..chtěla jsem se vyrovnat s tou zradou..tahle bolí hodně. Snažím se ovládat abych zas nepoužila svojí kůži jako sešit. Abych si nevyřezala ty slova...z mělo hraní mě vyrušil můj strážný Anděl...Tom