S Denisem jsme přijeli k čínské restaurace, vystoupili jsme z auta a šli do restaurace.
Sedli jsme si k volnému stolu a čekali až dostaneme jídelní lístek.D - Potřeboval jsem upřímně s tebou někam zajít zas to na mě padalo. Hlavně kamarád mě chtěl pozvat na brko ale zas bych do toho spadnul.
Ch - Víš že když ti je nejhůř máš napsat nebo zavolat.Pousmála jsem se na Denise a on na mě taky, nakonec mě Denis chytl za ruku kterou držel, má hebké ruce.
Nakonec nám přinesli jídelní lístky a my si vybrali.
Oba jsme si vybrali nudle s kuřecím masem a trošku pálivou omáčkou a Colu k tomu.
Furt jsme se na sebe usmívali s Denisem, chci hlavně mu pomoc skrz psychiku. Vím jaká je psychika svině.
Po chvilce nám přinesli jídlo a my se do toho pustili. Bylo to vážně dobré, probrali jsme úplně všechno. Každé téma, i po jídle jsme tam chvilku seděli. Ale asi po půl hodině Denis zaplatil a šli jsme ale chce se ještě jít někam projít.
Já jenom souhlasila, šli jsme po jednom velkém parku a s Denisem jsme se drželi za ruce.
Zastavili jsme se u jednoho velkého stromu, nikde nikdo.
Sedli jsme si na zem a povídali si, provokovali.
Nakonec jsem ho začala lochtat a on mně prosil ať přestanu, a po chvilce jsem přestala.
Denis popadal dech a koukal na mně.D - Nebudeš mě lochtat.
Ch- Jo? Myslíš že mi to zakážeš?Zazubila jsem se na něj a on jen protočil oči a pak se na mě díval. A položil svojí ruku na mojí tvář, a naklonil se ke mně a dotýkali jsme se nosy. Chvilkama jsem váhala ale nakonec jsme spojili naše rty.
Není to stejné jako s Tomem...s Tomem to je lepší. Ale zas Tom se tahá s každou.. nevím jak to popsat.
S Denisem jsme náš polibek prohloubili, naše jazyky se potkali a prozkoumávali se navzájem.
Nakonec jsme náš polibek porušili aby jsme se nadechli.
Už jsme si jen dívali do očí, mají stejnou barvu očí jako Tomovo oči jsou jiné.
Usmáli jsme se na sebe a oba mlčeli.Ch - Mám tě ráda.
D - Já tebe taky.Usmáli jsme na sebe opřela jsem si svojí hlavu o jeho rameno a přemýšlela nad tím.
Byli jsme spolu tak půl hodiny a už jsme oba šli zas k autu.
Nasedli jsme do auta a jeli směrem ke mně domů.
Povídali jsme si zase, nevím jak to mezi náma bude..ale měla bych to s ním zkusit?
Já nevím.
Přijeli jsme před vratama od mého domu. Podívali jsme se na sebe a dali si má rozloučenou krátký a jemný polibek, pak jsme se rozloučili a já šla domů. Otevřela jsem dveře od domu a hned mi k náruči přiběhl Jacob.J - Této přišel ti dárek.
Ch - Dárek? Narozeniny jsem měla.
M - Přišla ti kytice, od koho pa to je? Tom? Denis?Ušklíbla se na mě Mishel, holka já nevím od koho to je. Ale kdyby mi jí chtěl dát Denis tak ne proč když jsme byli venku?
Šla jsem nahoru se na ní podívat. Otevřela jsem dveře a hned byla na stole ve váze...byla krásná. Ne jen červená ale i černá.
Byl u ní papírek koukla jsem se co se tam píše.,,Vím že nemáš ráda obyčejné věci ;) proto jsem se snažil aby vypadala jako ty. Krásná a tejmná. Tom.,,
Od kdy je Tom takový romantik? A hlavně proč mi jí poslal? Pak se jo zeptám, ale rozhodně mu děkuju.
ČTEŠ
Tahle hra teprve začíná baby...
Romance,,hrála jsem na kytaru..chtěla jsem se vyrovnat s tou zradou..tahle bolí hodně. Snažím se ovládat abych zas nepoužila svojí kůži jako sešit. Abych si nevyřezala ty slova...z mělo hraní mě vyrušil můj strážný Anděl...Tom