Nevěděla jsem co čekat, byla jsem trošku nervózní. Tom se jen na mě ušklíbl a začal mě líbat na krku.
Jeho piercing mě příjemně chladil na krku, párkrát mě taky kousl do krku. A to jsem vždy zalápala po dechu.
Cítila jsem jak Tomovo ruka se dostává pod moje tričko...v tuhle chvíli mi to je jedno. Každý jeho dotek je pro mně pokušení,
Ucítila jsem jak svojí ruku dostal k jednomu moji prsu které následně zmáčkl. Trošku jsem zasténala. To Tom opustil můj krk a podíval se na mně.T - Tenhle zvuk miluju když ze sebe dostaneš.
Ch - Tak se o to postarej aby ze mně vycházeli.
T - Ani nevíš jak rád.Tom se zas nalepil na moje rty, a začal mě divoce líbat. A já spolupracoval, moje ruce se dostali pod jeho tričko a zkoumali každý kousek jeho těla každý mm.
Jeho ruce zas sundavali moje tričko, to nás donutilo na moment oddělit naše rty ale pak se k sobě zas přilepily jako dva magnety.
Ale po chvilce jsem mu taky sundala tričko abych nebyla po zádu.
Pohled na jeho tělo mně nikdy neomrzí, Najednou se Tom zvedl a chytl mě za ruku, a vedl nás do mého pokoje. Je pravda že na tom gauči zas tolik místa není.
Tom se posadil na postel a já se na něm sedla obkročmo. A jen jsme se dívali do očí. Oba jsme se ztráceli v našich očích, naše nosy se dotýkali. Nevydržela jsem to a spojila jsem naše rty, Tom náš polibek prohloubil tím že použil i jazyk.
Naše jazyky se proplétali mezi sebou jak dva hadí.
Tom si pomálu lehal na záda a já se ho furt držela. Jeho ruce jsem pak cítila že dal pod moje kalhoty a pevně mně drží za zadek.
Upustila jsem jeho rty a začala mu líbat hruď, na hrudi jsem ho teda občas silně kousla a to mi vždy zaryl nehty do zadku což mě se líbilo.
Tom nás pak protočil takže jsem zas byla pod ním.
Začal mi sundavat kalhoty, a jal jemu taky.
Měli jsme oba na sobě jen spodní prádlo, Tom mi pak rozepl podprsenku a pomálu jí dal pryč. Trošku jsem se styděla nebudu lhát..ale nedala jsem to znát.
Tom si prohlížel moje prsa a pak je následně zasypával polibky, které byli neskutečně příjemné že mi z toho naskočila husí kůže.
Opustil moje prsa a zvedl se z postele, šel ke svým kalhotům kde vytáhl peněženku v které měl kondom.T - Teď tě donutím sténat moje jméno.
Ch - Pokud to dokážeš.Ušklíbla jsem se na Toma který si hrál ze svým piercingem. Sundal si trenky a nasadil si ochranu.
Pak šel ke mně a začal mi sundavat tanga, odhodil je někam pryč. Prohlížel si moje nahé tělo jsko svatý obrázek.
Nakonec ke mně šel a zas byl nade mnou, spojil naše rty, a jednou rukou si mě chytl za ruku a propletl naše prsty.
Pak do mně pronikl..ale jemně pro mé překvapení. Čekala jsem že Tom nebude opatrný.
Začal se ve mně pohybovat a u toho mě líbal na krku svoje nohy jsem omotala okolo jeho pasu. Po chvilce Tom začal zrychlovat a přirážet tvrdě.
Oba jsme sténali,bylo to neskutečné.
Pak Tom vzal jednu svojí ruku a dal jí mezi moje nohy a začal mě masírovat na klitorisu.
To jsem se malinko prohla zádech...ta energie byla neskutečná ,,Tome,, jsem zasténala jeho jméno. Ale navíc jsem se nezmohla, Tom se usmál a začal mě líbat. Oba jsme do našich polibků sténali. Cítila jsem šimrání tam dole, víc jsem sténala a Tom taky. Nakonec jsme se oba ve stejnou chvíli. Cítil jsem jak mi na čelo kape pár kapek z Tomova čela. Oba jsme těžce dýchali, vylezl ze mně a sundal si gumu kterou vyhodil lehl si ke mně a přitáhl k sobě.T - Jsi dlouho s nikým nespala co?
Ch - Asi rok, to je to tolik poznat?
T - Jo, ale to se mi líbí.Políbil mě na krk a pohladil po tváři.
To co jsem prožila..nebo spíš co jsme spolu prožili...bylo něco neskutečného.Připomínám že je na ig skupina kde píšu informace ohledně kdy a v kolik vyjdou další příběhy + o čem bude ten nový. Kdo by se chtěl přidat stačil napsat váš ig☺️
ČTEŠ
Tahle hra teprve začíná baby...
Romance,,hrála jsem na kytaru..chtěla jsem se vyrovnat s tou zradou..tahle bolí hodně. Snažím se ovládat abych zas nepoužila svojí kůži jako sešit. Abych si nevyřezala ty slova...z mělo hraní mě vyrušil můj strážný Anděl...Tom