Chlaudii pohled
Teď mě fakt Tom naštval, na co si hraje? Holky na mě koukali, poznali že jsem vytočená tak na mě radši nemluvili.
Jen sedli do auta a já k volantu a je la jsem odvést holky domů. Ty se bavili o tom gala večeru, vlastně si budu muset koupit šaty.Ch - Ann?
An - Ano?
Ch - Potřebuju si koupit nové šaty pomůžeš mi?
An - Tak to můžem jéct teď pojedem tam všechny.
Ch - Fajn.Patricie našla na mapě nějakej krám s šatama a tak. Bylo to naštěstí kousek, přijeli jsme tam a vystoupili z auta. Šli jsme dovnitř a hned jsme hledali nějaké šaty.
Asi po půl hodině přiběhla Patricie Astrid a Ann s černými šaty, čekala jsem něco originálního. Jako černou miluju ale prostě chápeme.Ch - Čekala jsem něco originálního.
As - Koukni se na vnitřek těch šatů.Podívala jsem se, byla tam stříbrná látka která se leskla.
Vzala jsem si je a šla si je zkusit, vylezla jsem z kabinky a holky na mě koukali jak péra z gauče.
An - Tak máme vybráno! Vypadáš perfektně.
P - Přesně!
Ch - Myslíte?
P - Tak čekej vyfotím tě a pošlu to mladýmu aby řekl co si o tom myslí.Patricie mě vyfotila a poslala to Samuelovi, který hned odpověděl.
P - Píše že si je máš vzít že jsi fakt v těch šatech krásná.
Ch - Děkuju, tak je berem.Šla jsem do kabinky kde jsem se svlékla a zas si vzala svoje oblečení. Holky si taky vybrali nějaké šaty a šli jsme je zaplatit.
Paní prodavačka nám je dala do tašek a my šli zas do auta a já holky hodila domů.Jsem doma a vymýšlím novej text a pojmenovala jsem to Tarantula Girl. Zatím mám jen kousek ale vypadá to dobře.
,,Take if from me box what don't wanna know. What i did to combat my conscience left unconscious all my enemies.
Take it from me boy.
Where the blood on the carpet came from i forgave them with the love i gave,,
( jen jsem sem psala song co se mi líbí není to z mojí hlavy)To psaní mě fakt pomáhá, a líp se mi teda píše když mám u sebe Nagini.
Ta se drží okolo mého krku, a relaxuje.
Z mého psaní vyrušil mobil psal mi Denis, chvilku jsme si psali a furt jsem se do mobilu culila.
Jen mi napsal že potkal Toma atd atd, ti dva se fakt nemusí.
Pak se začal vyptávat jestli jsem s ním něco měla...nemůžu mu říct že jsme spolu spali a tak. Ale napsala jsem mu že jsme se jen vykousli, to snad pochopí. Však spolu nechodíme.
Jen mi na to odepsal ,,aha,, v tu chvíli mě začalo pálit slovo u prsa ,,blbá,,. Je na mě naštvanej? Ublížila jsem mu?
Popadala mně úzkost, popadala jsem dech.
Nagini zvedla svojí hlavu a opřela jí o mojí tvář, takhle mně nějak uklidňuje. A zas uklidnilo líp se mi dejchalo.
Mobil jsem radši položila, zítra se mu kdyžtak omluvím jestli jsem mu nějak ranila city.
Snad to dopadne dobře, sundala jsem si Nagini z krku a dala si jí na ruku kde se mi automaticky omotala.Ch - Ty mi tady jediná rozumíš.
Dala jsem jí pusu na hlavu a šla jí uklidit a rovnou jsem jí dala myš.
Vzala jsem si mobil a najela na profil naší skupiny, už máme 100k sledujících. Díky klukům..musíme jím nějak poděkovat s holkama.
Už na nás dělají nějaké Edity atd, je to i celkem roztomilé.
ČTEŠ
Tahle hra teprve začíná baby...
Romance,,hrála jsem na kytaru..chtěla jsem se vyrovnat s tou zradou..tahle bolí hodně. Snažím se ovládat abych zas nepoužila svojí kůži jako sešit. Abych si nevyřezala ty slova...z mělo hraní mě vyrušil můj strážný Anděl...Tom