20

275 12 0
                                    

Tomův pohled
Byl jsem u sebe v pokoji a koukal do mobilu, zajímalo by mě kam Chlaudie šla..a hlavně s kým?
Doufám že fakt ne s Denisem, je to parchant. Jako jo já nemám co říkat ale on? To se nedá popsat slovy.
S klukama jsme se s ním dřív bavili, ale jak začal hulit a občas si dal něco tvrdého. Tak jsme se s ním přestali bavit. Dlouho jsem o něm neslyšel, jen až když se chtěl podřezat. Psychicky je na tom hrozně špatně, vždycky mi bylo líto těch holek co se s ním tahali. Snažili se mu co nejvíc pomoc. Fakt mu dělali oporu, ale jemu na nich vadila i menší prkotina a už nebyli důležité.
Jo Chlaudie by mu to určitě vrátila...ale nebyla by v pořádku podle mě.
Radši se půjdu projít, a zkusím myslet na něco jiného.
Oblékl jsem se vzal si věci a obul se, Billovi jsem řekl že se jdu jen projít.

Procházel jsem se v jednom parku, už se stmívalo.  Sedl jsem si na lavičku vytáhl cígo a zapálil si.
Přišla ke mě nějaká holka, zmalovaná jak holky na dálnici. Výstřih až ke kolenům pomálu a uplé kraťasy. Měla blond vlasy k ramenům.

X - Ahoj..mohla bych od tebe podpis.
T - Určitě.

Podala mi nějakej notes a fix a já se jí tam podepsal.

X - Děkuju.
T - Není zač.
X - Co tu vůbec děláš takhle sám pozdě?
T - Chtěl jsem se projít, a přes den by tu bylo moc lidí...jak se jmenuješ?
L- Linda.

Usmála se na mě, jako má prcatelnou postavu. A určitě to je ten typ holky co má dlouhej seznam.

T - Klidně si přisedni.

Hned měla větší úsměv na tváři a sedla si vedle mě. Povídali jsme si...je fakt divná. Prostě typická holka...není jak Chlaudie.
Ale zas moje oči furt padali do jejího výstřihu, tak nějakou tu návštěvu si můžu přivést.

T - Hele nepůjdeme ke mě?

Mrkl jsem na ní. A ona zakývala hlavou na souhlas.
Zvedli jsme se a šli ke mě. Bože jak má hrozně upištěnej hlas tak mě z toho bolí uši. Jen jí ohnu a čau.
Došli jsme k nám a rovnou jsme si to zamířili ke mě do pokoje.
Zavřel jsem dveře za sebou a hned jsme spojili naše rty. Ani ne během 5 minut byla nahá...je vidět že je hodně zkušená .
Vzal jsem si kondom nasadil si ho s pak jsem ho do ní vsunul.
Bylo lepší poslouchat její hekání než když mluvila o svém psovi. Ten její hlas nebyl tak upištěný.
Náš společnej sex byl celkem rychlí, když jsme se oba udělali tak jsem z ní vylezl sundal gumu a vyhodil jí. Pak jsem se jen oblékl a ona taky. Chtěl jsem jí říct že jí doprovodím ale byla rychlejší. Nestihl jsem se otočit a byla pryč, taky dobrý.
Sedl jsem si na postel a zas koukal do prázdná, fakt se mi to nelíbí s tím Denisem.
Něco mi říkal že to bude hodně špatný.

Chlaudii pohled
—skipe time—

Jsem v práci na ranní, a upřímně mi ty ranní i rychle utíkají. Zítra je čtvrtek takže takovej malej pátek.
Zapisovala jsem si pár dokumentů do počítače, a mistr vedle mě zas taky.
Někdo zaklepal na dveře a vešel dovnitř. Byl to Denis.

D - Ahoj Chlaudie můžu se na něco zeptat ohledně té soboty?
Ch - Jasně.
D - Mohl bych tu sobotu u tebe přespat po tom představení?
Ch - No budou tam i kluci ze skupiny ale teoreticky bys mohl pokud ti nebudou vadit.
D - Aha..kluci tam budou...no my se dříve dost chytli a hlavně s Tomem takže radši ne ale určitě se přijedu podívat.

Usmál se na mě a já ne něj taky. A pak odešel, fakt by mě zajímalo kvůli čemu se pohádali?

Tahle hra teprve začíná baby...Kde žijí příběhy. Začni objevovat