—skipe time—
Jsme s holkama ve studiu a nahráli jsme skoro celé album. Chybí nám tak 5 písniček a máme hotovo, teď si teda dáváme pauzu. Kecám s klukama o všem možným.Ge - Nepodnikneme zítra něco?
Ch - No beze mně, zítra jdu s malým Jacobem na maškarní u nás na vesnici.
As - Ty tam jdeš?
Ch - Jo, mám pro něj vymyšlenej kostým a říkám ti bude to bomba.
An - Co kdyby jsme šli všichni na to maškarní? Bude sranda.
B - No já by domluvenej s Kate že se zítra uvidíme ale můžu jí vzít sebou, pokud nevadí.Všichni řekli že nevadí, já teda zalhala aby se neřeklo.
Abych měla pokoj.P - No a Chlaudie ty si vezmeš kostým?
Ch - To je jasný.
Gu - Tak si ho vezmem všichni ne?
T - Jasně.Nic jsem neříkala, snažila jsem vymyslet jak tam vydržím tu Kate. No budu muset.
Ch - Řekla bych že pauza stačila a jdeme dohrát zbytek.
Holky kývli na souhlas a šli jsme zas do té místnosti kde se nahrávají písničky.
Dohráli jsme písničky, a kluci to uložili a něco na tom trošku upravili.
Uklidila jsem svojí kytaru do pouzdra a chystala jsem jít ale zastavil mě Bill.B - Ty už chceš jít?
Ch - No?
B - No to ne, vaše první album půjdem zapít.
Ch - Bille..
B - Mlč aspoň jedno pivo.Udělal na mě smutný oči, jemu nejde odolat. Nakonec jsem na to kývla.
Všichni měli hned velkou radost že jedu s nima, uklidili jsme nástroje a nasedli do aut, se mnou jeli teda holky. Kluci jeli s Gustavem, jela jsem za ním pač jsem neměla tušení kam jedem.
Asi po 20 minutách jsme dojeli k nějakému baru, zaparkovala jsem auto a s holkama jsme vystoupili.
Šli jsme všichni do baru a zabrali volný stůl, všichni jsme si objednali piva.
Když nám je přinesly tak jsme se ťukli.P - Tak na naše první album holky! Ještě ho vydáme a třeba nás to víc proslaví.
Všichni jsme se napili a pak si povídali všimla jsem si že celou dobu si mě Tom prohlíží. Koukla jsem na něj a nadzvedla obočí, jakože co je?
Ten se jen debilně ušklíbl a napil se svého piva.
Cinkl mi mobil a podívala jsem se kdo píše, psal Denis.
ČTEŠ
Tahle hra teprve začíná baby...
Romance,,hrála jsem na kytaru..chtěla jsem se vyrovnat s tou zradou..tahle bolí hodně. Snažím se ovládat abych zas nepoužila svojí kůži jako sešit. Abych si nevyřezala ty slova...z mělo hraní mě vyrušil můj strážný Anděl...Tom