43

230 10 0
                                    

Jak jsem to řekla tak vykulila oči a všichni zadržovali smích. Kate mě vraždila pohledem a já se na ní usmála.

K - Jdu na cígo tohle je moc.

Kate se zvedla a uraženě odešla, asi není zvyklá na takové zacházení. Musí si zvyknout.

B - Jdu za ní aby se uklidnila.
T - Jdu s tebou jsi schopnej se tomu smát furt.

Oba se zvedli a odešli, kluci se mě ptali jak mě to napadlo takové označení. Řekla jsem že poznám kurvu.
Oni řekli že jí taky nemusí, holky na ní mají neutrální názor.
Přiběhl ke mě Jacob abych s ním šla tancovat, chytl mě za roku a vedl a já s ním šla.
Holky a Georg s Gustavem se tomu smáli, ale naklonila jsem se k Jacobovi a řekla mu aby šel za nima a tancoval s nima. On se jen usmál a šel, byl tam i Bill ale ne Tom a Kate.
Nechci vědět co ti dva spolu dělají, šla jsem ven na čerství vzduch.
Šla jsem přes chodbu...viděla jsem Toma a Kate jak se líbají...bolelo mě to vidět. Proč? Cítím k němu něco?
Rychle jsem se otočila a šla zpátky a šla si sednou, čuměla jsem do blba..přemýšlela..proč to bolí?
Sedl si ke mě Bill a koukal na mně.

B - Copak? Koukáš sklesle.
Ch - Nic..

Bill mě chytl za ruku a vedl nás někam kde by jsme byli sami.
Co má sakra za úmysl?
Našli jsme nějakou prázdnou místnost  koukal na mě, a pohledem mně vyzíval ať mluvím. Ale já furt mlčela, ale pak mně Bill chytl za ruce a koukal na mě.

B - Mluv.
Ch- Viděla jsem jak Kate se líbá s Tomem..a mě to bolí....nevím proč?
B - Máš k němu slabost..řekl bych že ho máš víc ráda...vy jste spolu něco měli co?

Koukla jsem do země..trošku jsem se začervenala a cítila se trapně.

B - Takže jo.
Ch - No..ono samo.
B - Takže tobě se sami roztáhli nohy a jeho pták sám se dostal.
Ch - No.

Trošku jsem se uchechtla jak to podal, oba jsme se pak zasmáli nad tím.

Ch - Jenže..
B - Jenže co?
Ch - Mám asi slabost i k Denisovi...
B - S tím jsi s nad nespala ne?
Ch - Ne jen s Tomem...s Denisem jsem se jen vykousla.
B - Holka..občas mi připomínáš Toma. Ale snad to s tou Kate bude chvilkové protože celkem o tobě mluví často. Ale s tím Denisem si dávej pozor..vím že jsi tvrdohlavá.
Ch - Bille?
B - Hm?
Ch - Necháš si to pro sebe ?
B - Jasně, a s tou hlubokou jeskyní si to zabila.
Ch - Já vždycky.

Smáli jsme se a pak se obejmuli, vrátili jsme se k ostatním Kate byla už pryč prý mě nedokáže vidět.
Jako bych já dokázala vidět ten její ciferník. Všimla jsem si že tu není Tom a Jacob, ale hned jsem je viděla.
Tom držel Jacoba za ruce a točil s ním dokola a Jacob se smál z plných plic.
Jacob nemá tátu, tak musí být rád že se mu nějakej chlap, muž, nebo kluk věnuje.
Pak se přestali točit, zvedl ho a šli za námi Tom si sedl vedle mě a Jacob mu seděl na klíně.

J - Této?
Ch - Ano?
J - Nemůžou doma spát strejdové? Prosím.
T - Jo této, prosím.

Tom se na mně ušklíbl a koukal se na mě, no...pro Jacoba by to bylo fajn. Ale vím že Tom by zas něco chtěl...ale teď mně bolí ho vidět.

Ch - Tak jestli chtějí kluci.
Gu - Tak Jacoba dneska si uděláme chlapskou noc jo? Filmy hry, jídlo.

Jacobovi se rozzářili oči jako nikdy víc.

Tahle hra teprve začíná baby...Kde žijí příběhy. Začni objevovat