32

244 9 0
                                    

Ch - Bille?
B - Ano?
Ch - Kdo je ta holka ? Jak se s ní Tom vyfotil.
B - To je moje kamarádka Kate...no asi byla, dlouho jsme se neviděli. A dneska za mnou přijela a z našeho rozhovoru...je poznat že to není ta holka s kterou jsem se dříve bavil. Poznal jsem že se sápala po Tomovi..nevím ta holka je divná.
Ch - Aha aha...
B - Něco tušíš?
Ch - Víš působí na mě jako..nějaká falšná holka..nevím nemám z toho dobrý pocit.
B - A co ty a Denis? Nechci ti kecat s kým se bavit. Ale...mám o tebe strach znám ho..
Ch - Ale co když se změnil? Byla jsem s ním venku...a přijde mi že je v pohodě..
B - Říká se ,,věř lidem co věří tobě,, u něj to ke chyba. Ale nebudu tě nutit se s ním přestat bavit...ale kdyby ti ublížil tak tu jsem pro tebe ano?

Chytl mě za ruku a palcem přejel po hřbetu ruky svým palcem a usmál se na mě a já mu úsměv oplatila .
Nakonec jsme si zas povídali o různých věcech, hlavně o nových písničkách.
Nabídl se že mi pomůže s textama za což jsem ráda.
Asi kolem 23:00 se rozhodl že musí domů, doprovodila jsem ho k autu kde jsme se rozloučili objetím. Pak Bill sedl do auta a odjel a já šla k sobě.
Už jsem byla unavená tak jsem se převlíkla do pyžama vyčistila si zuby a lehla si do postele. Bude se mi krásně spát když zítra nikám nemusím jít.
Po chvilce jsem usnula.

Probudila jsem se v 8:30. Protáhla jsem se a šla si vzít svoje léky. Dlouho jsem si nezacvičila tak jsem se šla převléknout do tepláků a tílka a cvičila. Cvičila jsem tak 45minut, když jsem docvičila tak jsem se šla osprchovat. Umyla jsem si hlavu, oholila atd. Chvilku jsem si prohlížela nové slovo na mé noze..palcem jsem po něm přejela. Trošku bolelo..jsem tak blbá. Zavrtěla jsem hlavou a vylezla ze sprchy, omotala jsem okolo sebe ručník a šla k umyvadlu si vyčistit zuby.
Pak jsem vzala oblečení co jsem měla na zemi a hodila do špíny a šla do pokoje se převléknout. Vzala jsem si na sebe šortky a volné tričko. Vzala jsem mobil a koukla na sociální sítě, všimla jsem si že na našem profilu ( té skupiny) máme žádost o zprávy. Otevřela jsem si jí a přečetla.
Psal nám nějaký fotograf že by měl zájem nás vyfotit. Otevřela jsem si jeho profil a všimla jsem si že fotí celkem i slavené lidi, a fotí fakt hezky.
Napsala jsem holkám zda do toho půjdem, podle mě by to mohlo být super. Využijeme každý příležitosti jak by se o nás mohlo vědět více.
Nakonec holky souhlasili, a Patricie se nabídla že to domluví. Ví že tyhle věci nerada řeším, tak jsem to nechala na ní.
Podívala jsem se do svého šatníku..poprvé jsem si řekla že nemám nic na sebe a to si neříkám nikdy.
Půlku triček nenosím nebo jsou do práce. Trička co nenosím jsem vyhodila, nakonec jsem se šla nalíčit a vybrala si nějakej fit.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

( kromě té kabelky)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

( kromě té kabelky)

Vlasy jsem si nechala rozpuštěné, jen jsem si je učesala.
Vzala jsem si peněženku a mobil a šla do auta.

Tahle hra teprve začíná baby...Kde žijí příběhy. Začni objevovat