1

667 17 6
                                    

Byla jsem v práci, pracuju ve fabrice kde děláme různé železné produkty buď do aut nebo na něco jiného.
Jsem zástupce mistra na naší hale...je to vtipný že 19ti létá holka co je rok po škole dělá předáka mistrovi když tu jsou chlapy co tu makají 30 let třeba.
Jsem tu jediná ženská na hale, ale díky bohu už nemusím být u CNC stojů. Jen rozdám všem práci a pak si udělám něco já a mám klid.
Když nemám co dělat zkouším vymýšlet nové texty. Já a mé 3 kamarádky máme skupinu jmenujeme se " Suicide Angels".
Já hraju na kytaru a jsem z naší kapely nejstarší. Holkám je 18.
Patricie je naše zpěvačka s ní se znám nejdýl, občas taky vymýšlí texty je to hodně milá holka. Trošku bláznivá ale dokáže každému poradit.
Pak tam máme naší Astrid, ta hraje na bicí. Je to extrovert jak prase já a ona máme vždy "geniální nápady".
Pak tam máme Anastázii ta hraje na bas kytaru je z nás nejmladší a jako jediná ještě studuje. Nedávno jí bylo 18, je flegmatik a vyžívá se v módě. Narodila se tady ale rodiče jsou z Polska.
Pak jsem tu já.
Jmenuje se Chlaudie Sackner, hraju na elektrickou kytaru. Žiju se svojí šíleně křesťanskou babičkou...rodiče mi zemřeli při autonehodě před 10 lety.
Odkázali mi náš rodinný dům u nás na vesnici, do mích 18 let byl napsaný na babi. Teď je na mě ale nechávám jí tam bydlet. Nemáme sice dobrej vztah..spíš strašnej.
Nesnáším křesťanství! Naši nebyli věřící, tak mě nepokřtili a nedali mi " svaté" jméno.
Babi tvrdí že mám jméno čarodějnice...život s ní není jednoduchej takže moje psychika není na tom dobře. Beru antidepresiva...a dříve jsem si řezala slova..abych je cítila. Abych cítila jejich význam. Ale přestala jsem to dělat když jsem narazila na skupinu Tokio hotel.. když se tak jmenovali čerstvě když se přejmenovali z " ďáblíků".
Díky nim jsme založili naší skupinu, občas hrajem na některých akcích nebo na rodinných oslavách.
Holky mě popisují jako člověka co má svojí hlavu, že jsem náladová a tvrdohlavá. A že jsem ta co furt flirtuje s klukama..je na tom něco pravda.
Ráda s klukama flirtuju, max se s nima vykousnu. Nespím s každým, mám svojí hodnotu.
Spala jsem jen s jedním klukem na táboře..znáte to "táborová láska" je to rok zpátky.
Jsem svá, ráda se liším a často to ukazuju tím že si barvím vlasy. Teď je mám na černo s fialovými konci. Vlasy jsem si dlouho nestříhala..vlasy prý drží vzpomínky. Chci si nechat vzpomínky na svoje rodiče.
Když zemřeli měla jsem vlasy na ježka, teď je mám pod zadek.
Jsem vysoká tak 164 maximálně, jsem hubená ale mám výraznější holčičí křivky hlavně prdel. Mám potetované ruce, aby zakryli moje slova na mém těle. Ještě na břiše mám pár slov...občas cítím pitomá jak mě pálí. Nebo jiná slova.
Mám piercing v pravém obočí a kroužek v nosu na levé straně. Pak piercing v jazyku a popíchané uši

Pak moje oči mají šedo modrou a s nadechém fialovou barvu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak moje oči mají šedo modrou a s nadechém fialovou barvu. Oči jsou celkem na mém obličeji dost výrazné.

Bylo 13:55..už jen 5 minut a jdu domů..no domů asi hned ne.
Chci jéct na svoje místo kde píšu větší textů, je to opuštěná budova. Vždy lezu na střechu kde si sednu a koukám na ten výhled. Tam mám inspiraci, ráda tam chodím abych se schovala před světem.
Už bylo 14:00 vyrazila jsem do šatny kde jsem se převlíkla z montérek do civilu, dneska je celkem horko tak jsem si vzala kraťasi a tílko a přes sebe lehkou bundu.

Už bylo 14:00 vyrazila jsem do šatny kde jsem se převlíkla z montérek do civilu, dneska je celkem horko tak jsem si vzala kraťasi a tílko a přes sebe lehkou bundu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Vzala jsem si ze skříňky věci a šla do auta, sedla jsem si do auta a jela k té budově. Cesta mi zabrala 48 minut.
Zaparkovala kousek dál od budovy aby si mě nikdo nevšiml. Vylezla jsem z auta a šla k té budově, dostala jsem se dovnitř a po schodech jsem šla do nejvyšší ho patra kde byli dveře na střechu.
Otevřela jsem je a šla si sednou na střechu, byla jsem u okraje.
Vytáhla jsem si svůj sešit a začala jsem něco vymýšlet

,,Pouštím starý kazety a jsi na nich zase ty, dítě plný svobody teda možná před lety. Dítě z jiný planety dávno nejsem jako ty, dávno nevěřím už světu seru na autority.

Tam kde kdysi stály hračky dneska stojí flašky vína, tam kde byly city je dneska jenom díra.,,

( song starý kazety)

Tady jsem se zasekla, nevěděla jsem co dál psát.
Odvrátila jsem zrak ze sešitu a koukala před sebe. Uslyšela jsem kroky za sebou, otočila jsem se abych zjistila kdo to je. Jenže mi do očí svítilo slunce. Stál tak kluk s kapucí na hlavě a se slunečními brýlemi na obličeji.

Ch - Kdo jsi?

Snažila jsem si zakrýt rukama slunce aby mi nesvítilo do očí.

X - No pokud chceš skočit tak Anděl, jak ti říkají?

Uchechtl se a šel ke mně, skočit fakt nechci nejsem už tak zoufalá.
Ale když mi tady pán Anděl neřekl jméno tak já taky ne.

Ch - Babi mi říká Satan. A skákat nechci.

Usmála jsem se na něj, a on si ke mně přisedl. Svůj pohled jsem otočila zas na ten výhled a neřešila ho.
Vyndala jsem cigaretu a nabídla mu, on si vzal. A oba jsme si zapálili.

Ch - A co tu děláš ty Anděli?

Toho anděla jsem řekla "flirtovacím" tónem. On si potáhl z cigarety a následně vyfoukl kouř z úst.

X - Chodím sem abych si odpočinul, ty?
Ch - Máme to stejně, nebo abych nabrala inspiraci na psaní k textům.
X - Zpíváš?
Ch - Já ne, mám s kámoškama skupinu. Já hraju na kytaru ale občas dělám druhý hlas. Naše skupina vznikla díky Tokio Hotelu, hrozně nás inspirují.
X - Tokio hotel jo?
Ch - Jo miluju jejich hudbu, jsou úžasný!
X - A koho máš nejraději?

Proč tak vyzvídá? A navíc mi jeho hlas je povědomý ale hrozně moc.

Ch - A co kdybych se ptala i já Anděli?
X - Tak se prej Satanko.

Uchetl se a podíval se na mě. Já svůj pohled měla namířenej před sebe.

Ch - Jak se jmenuješ třeba?

Potáhla jsem si z cigarety a pak jí típla a koukla se na něj.

T - No jsem Tom Kaulitz.

Sundal si brýle a kapuci..kurva to není možný

kurva to není možný

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Tahle hra teprve začíná baby...Kde žijí příběhy. Začni objevovat