Ch - Na mě jo?
T- Jo.
Ch - Tak si budeš muset nechat zajít chuť.Ušklíbla jsem se na něj a chtěla se zvednout ale Tom nás rychle protočil. Takže jsem byla pod ním, jednou rukou mě chytl pod krk a koukal mi do očí...pomálu do duše a u toho si hrál ze svým piercingem.
Trochu se mi zrychlil tep, nevím co bude dělat. Člověk u Toma nikdy neví.T - Víš že tě přesvědčím.
Ch - Jenže já nepotřebuju aby mě slyšel Bill jako tebe.
T - Tak to budu žrát dlouho ty jeho kecy...ale nemáš bejt tak dobrá.Ušklíbl se a dal mi jemný polibek, pak opustil moje rty a slezl ze mě a šel ke skříni s oblečením a vyndal z ní jen tepláky co si následně oblékl.
Já se zvedla z postele a s Tomem jsme šli dolů do kuchyně kde už nebyl Bill. Asi už šel k tomu kadeřníkovi.
Podala jsem Tomovi lívance které si hned vzal s úsměvem.T - Na tohle bych si i zvykl.
Ch - Na co?
T- Mít večer úžasnej sex a ráno mít vynikající snídani.
Ch - No moc si nezvykej.Než stihl cokoliv říct šla jsem do koupelny, ani nevím jak na to jsem s tím líčením. Ale jelikož kluci nic neříkali tak asi dobrý.
Vešla jsem do koupelny a koukla se do zrcadla, a nakonec to vypadalo furt skvěle jako předtím.
Vrátila jsem se zpátky do kuchyně a všimla si že Tom je na verandě a kouří, šla jsem za ním a sedla jsem si na pohovku co tam měl.T - Můžu se zeptat?
Ch - No?
T - Hele...chceš jen aby jsme spolu spali...nebo něco víc?Co?
Děcka omlouvám se že je tak krátké ale jsem po noční a taky mi dneska není moc dobře. Ale bylo by mi blbí nic nevydat🫂 děkuju za pochopení. Zítra bude delší díl.
ČTEŠ
Tahle hra teprve začíná baby...
Romance,,hrála jsem na kytaru..chtěla jsem se vyrovnat s tou zradou..tahle bolí hodně. Snažím se ovládat abych zas nepoužila svojí kůži jako sešit. Abych si nevyřezala ty slova...z mělo hraní mě vyrušil můj strážný Anděl...Tom