63

231 10 0
                                    

Hned jak to Tom dořekl jednou svojí ruku z mého prsa přemístil na mojí vnitřní stranu stehna. Prvně ho zmáčkl silně a pomálu jí dával víš.
Zrychlil se mi tep, Tom mi začal líbat krk...kurva Tome.
Rukou byl kousek od mého rozkroku ale najednou jí zastavil. Svoje rty přesunul k mému uchu. A pošeptal do něj.

T - Ale já svoje slovo umím dodržet kotě.

Ruku co měl blízko mého rozkroku zas vrátil k mému prsu.
A kousl mě do ucha.

Ch - Člověka umíš překvapit víš to?
T - Jde mi to nejlíp.

Políbil mi tvář a víc k sobě přitáhl, leželi jsme ve vaně tak 45 minut.
Když jsme oba usoudili že by jsme měli vylézt tak já šla hned první a byla jsem k Tomovi zády a rychle si omotala okolo sebe ručník .
Než by stihl cokoliv vidět, pak vylezl Tom a tomu jsem mu podala ručník který si omotal okolo pasu.
Vzala jsem moje prádlo co jsem tu nechala a šla ho hodit do špíny.
Pak jsme s Tomem šli ke mě do pokoje kde jsem si hned ze skříně  vytáhla tanga a nasadila si je a pak jsem hledala nějaké tričko na spaní co by bylo dlouhé.

T - Můžeš spát nahoře bez.
Ch - By se ti líbilo co?
T - Můžeš hádat.

Tom šel ke mě, chytl mě za boky a přitáhl k sobě. Furt jsem si držela ten ručník, nechci aby to viděl.
Koukali jsme si do očí, nemohli jsme odtrhnout zrak.
Chtěl mi sundat ten ručník ale já  ho nepustila.

T - Kotě...vím že si zas svojí kůži použila jako papír...viděl jsem tu krev...

Jen jsem mlčela a stála tam jak tvrdé Y, Tom mi sundal ten ručník.
Spadl mi ke kotníkům...Tom palcem po tom slovu...Lež.
Jsem tak blbá že jsem to zas udělala, sklopila jsem hlavu ale Tom mi jí zvedl a pohladil po tváři.
Moje ruce se omotaly okolo jeho krku, a Tom dal svoje ruce na moje boky. Chtěla jsem něco říct ale Tom byl rychlejší.

T - Nic neříkej, je to pro tebe jediná terapie...ale dokážu tě přesvědčit že já budu tvůj terapeut.

Poté se mi Tom přilepil na rty které začal líbat a já začala spolupracovat.
S Tomem jsme náš polibek prohloubili s našima jazykama. Propletli se jako dva hadi, nevím proč ale s Tomem to líbání je mnohem lepší než s Denisem. Vlastně s Tomem to nějak víc...pociťuju? Nevím jak to říct.

S Tomem jsme náš polibek ukončili aby jsme se nadechli ale hned jsme zas spojili naše rty. Ale tentokrát mě chytl pod krkem, trošku jsem se lekla ale bylo to příjemný. Bylo to ne moc silné a ne zas slabé.
Pak jsme zas odpojili naše rty a koukali na sebe.

Ch - Tak asi už můžu spát nahoře bez.
T - No, ať je to fér. Když mám jen já trenky tak ty zas tanga.

Ušklíbl se na mě,  a já protočila očima. Lehli jsme si do postele, ale nešli jsme spát. Jen jsem vzala laptop a vybrali jsme nějakej film na který se podíváme.

Tahle hra teprve začíná baby...Kde žijí příběhy. Začni objevovat