හීන 🌹🌹 අරන්

545 55 3
                                    

හීන 🌹🌹 අරන්

********* තිස් අටවන දිගහැරුම ******** 🌹🌹🌹

------------------------------------------------------------------ 🌹🌹🌹🌹

* මගෙ මැණික දැන් නවත්වමු ඔය ඇඩිල්ල.. කෝ ඉතින් ඉකිගහනවනෙ... මොනාද ඔච්චර හිත හිත ඉකිගහන්නෙ...

මම බලෙන්ම පුටුවෙන් ඉන්දවුවද.. මගෙ  බෙල්ල අත් හරින්නේම නැත.. බැරිම තැන මම සිහත් ලගින් වාඩි වී පපුවට ලං කරගත්තේය..

* අන්කල්.. මට සමාවෙන්න.. මම දන්නව මම වරදක් කරනව කියලා ඒත් සිහත් ගැන හිතන්නැතුව ඉන්න කියල කියන්න එපා...

/ පුතේ.. මම මුකුත් කීවෙ නෑ.. එ් හේතුවක් උඩ..

සිහත් බඩගින්නෙ ඉන්නැතුව කිරි එක බොන්න... පුතේ..

* අන්කල් සිහත් සුදු කිරි බොන්නෙ.. කහට දාල දෙන්නෑ..

/ මගෙ දරුව ගැන මම දන්නෑ...

* මම අන්කල් එහෙම හිතල  නෙමෙයි කීවෙ.. උදේට කාල නැති එකේ අසනිපවෙයි කියලා..

/ දන්නව පුතේ.. පුතා මගෙ දරුවට  මගෙ මැණික කියද්දි.. මට මගෙ දරුව ගැන.. මම ගැන පුදුම දුකක් හිතුනා...

* අන්කල්,..

* සිහත් නැගිටින්න කෝ.. තාත්තත් එක්ක කතා කරන්න..ඔයා හොදටම හිතුවක්කාරයි...

සිහත් මගෙ අස්සෙ හැංගිලා හිටියෙ මමත් හරියට මූණ දැක්කෙ නැහැ.. අඩලමද කොහෙදො කම්මුල් ඉදිමිලා.. අන්කල් සිහත්ට කිරි එකක් හදාගෙන එන්න කුස්සියට ගියේ ය..

* අපෝ හොටු කොල්ල මගෙ... මූන පෙගිල ..

මම සීරුවට කදුළු පිස දැම්මේය... කොන්ඩෙත් ඇවිස්සි ලා .. චුට්ටක් පිළිවෙලක්  කරේ මගෙ කොල්ල පිස්ස වගේ... එ්කයි..

* බලන්න මූණ.. වලත් වැහෙන්නම ඉදිමිලා... රතුවෙලා..

සිහත් වචනයක්වත් නොකියා මම දිහා බලන් යන්තම් සිනාසුනේය... අන්කල් කිරි කෝප්පය සිහත්ට දුන්නේය.. සිහත් අතට නොගත් නිසා මම ඉක්මනට ගත්තේය..

/ පේනවනෙ පුතා හිතුවක්කාරකම...

* ඔව් එ්ක ඇත්ත.. සිහත් ඇති දැන්.. මම ටිකක් සැරට කීවෙය..

හීන අරන් | Completed | Happy Ending Where stories live. Discover now