හීන 🌹🌹 අරන් 🌹🌹🌹

404 37 0
                                    

හීන 🌹🌹 අරන් 🌹🌹🌹

********* පනස්නමවන දිගහැරුම ******** 🌹🌹🌹

මම සිහත් ගැන කීවට මෙවැනි ප්‍රශ්නයක් යැයි හීනෙන්වත් සිතුවේම නැත... මම කාත් එක්ක තරහ ගන්නද.. සිහත් මම ගැන එච්චරටම සැකයක් ඇති කරගත්තෙ ඇයියේ... මගෙන් වචනෙකින් වත් සිහත්ට වරදක් වී නැත.. හැමවෙලේම මම සිහත්ව රැකගත්තා.. ආදරේ කලා... මට පුළුවන් උපරිමය කරා...

• අරකි තමයි බොරුවට කියවලා කොල්ලගෙ ඔළුවට මනස්ගාත දැම්මෙ..

/ මටත් එහෙම හිතුනා.. එහෙම කියලා.. දැන් නිර්මාණීත් එක්ක එල්ලෙනව නෙමෙයි..

• ඊයේ රෑ මම ඇහුවා ප්‍රමෝද් ට මොනවද කීවෙ කියලා..

/ උබෙන් අහගන්න කීවා...

• රජිත එක්ක තරහ ගද්දි.. රජිතට රවද්දි මට තේරුණේ නෑ බං...

/ අහපන්කො අපි කතා කරමු.. උබට දැන් වැඩනෙ...

• වැඩ කරන්නෙ කෝමද.. කියපන්... මගෙ ඔළුව රිදෙනවා...

/ යමං....

• කොහෙටද...

/ එළියට... මෙතන කතා කරන්න බෑ... ගම්පල බ්‍රාන්ච් එකට යනව කියමු...

• හ්ම් යමු...

/ රජිතට මම කියල එන්නම් ඔෆිස් එක බලන්න.. කියල.. උබ මාත් එක්ක යනව කියන්නම්..

ඇත්තටම මට වැඩක් කරන්නට හිත නැත... ප්‍රමෝද් එක්ක සිහත් ගැන කතා කලයුතුමය... එ් නිසාම දහසකුත් වැඩ පසුවට දමා ප්‍රමෝද් එක්ක ගම්පල යාමට පිටත් විය... පේරාදෙණිය පාලම පසුකොට... කොළපාට ගස් අතර හෙවනක කාර් එක නැවත්වීය.

/ උබ ඔච්චර අප්සෙට් වෙනව කියල හිතුනනම් මම උබට නොකියම ඉන්නවා...

ඊයේ හවස උයද්දි සිහත් ඔය ගැන කීවෙ.. මගෙන් ඇහුවා.. මටත් එහෙම හිතෙනවද කියල... උබල දෙන්න දකිද්දි.. මම පිච්චෙනවා... කීවා...

• දෙයියනේ... හැම වෙලේම මූණ වෙනස් කරන් ලොකු හුස්මක් හංගනව මට දැනිල තියෙනවා.. ඇහුවට කියන්නෑ....

/ මට තෙරුණ දෙයක් කියන්නෙ.. සිහත් වැරදි නෑ... උගෙ වයසට ඌට ඕන උබව විතරයි... පොර උබව හීනෙන් පවා හොයන තරමට ඇබ්බැහි වෙලා..

හීන අරන් | Completed | Happy Ending Where stories live. Discover now