හීන 🌹🌹 අරන් 🌹🌹🌹

371 33 6
                                    

හීන 🌹🌹 අරන් 🌹🌹🌹

******* හැත්තෑ හත්වන දිගහැරුම ****** 🌹🌹🌹

උදේ වෙලා ... එක පාරට වැටුන ඉර එළිය නුහුරට දැන‌‌‌න නිසා ඇස් දෙක ඇරියත්... ඇස් පිල්ලන් වැහෙන විට පවා හිස දෙදුරුම් කමින් තද හිසේ කැක්කුමක් හැදිල.. ටික වෙලාවක් යනතුරුම හිස බදාගෙන සිටියේ මම සිටින තැන පවා හදුනා ගැනීමට සිහියක් නොමැති නිසාය.... හිස ගාවින්ම පියඹා ගිය කුරුල්ලෙක් කම්බිකූරක වසා හඩන විට මම තාමත් සැලැබ් එක මත බව තේරුම් ගත්තෙය... හිමීන් බංකුවට බර දීල නැගිට්ටෙ නුහුරට නින්ද ගිහින් කොන්දටද වේදනාවක් ඇති වී තිබු නිසාය... වෙලාවක් පිළිබද සිතා ගැනීමට පවා නොහැකිය.. පාන්දර නින්ද ගිය බව මතකය.. වෙලාව කෝමත් දැන් හතට පමණ කිට්ටු වනු ඇත...

දෙයියනේ... මම ඊයේ රෑ අහපු දේ සැබෑවක්මද.. සිහත් නැතුව මම ඉන්න ඕනද... කොල්ල ඉස්කොලෙ ගිහින් ඇති.... මම පහළට යනවා.. මම මූණ බලන්න කෝමද... මම වරදක් කලේ නෑනෙ.. සිහත්ට පුළුවන් උනාද මට වරදක් කරන්න... පඩිපෙලේ පහලට දෙතුන් වතාවක් ඇද වැටෙන්නට ගියේ හිසේ වේදනාවටත් කදුළු පිරෙන ඇස් වලටත් පඩි නොපෙනී ගිය නිසාය...

කිසිවකුට නොදැනෙන්න කාමරයට ගියේය.. වෙලාව දහයයි.. මම ‌‌‌අද වැඩට නොයන බව දන්න නිසාම කවුරුවත් කාමරය ට පැමිණ නැත... දොර වසා... කණ්ණාඩිය ළග සිටගත්තෙ... මට මාව දකින විට පවා පව්කාරකමක් සිතට ආවේ ය... සිහත්ගෙ දත් පාරවල් දරා ගත් මේ පපුවට... මේ තරම් වේදනාවක් දරා ගන්නට නොහැකි ය.. කාමරය පුරා දෙදුරුම් යන්නට මා අඩා වැටුණේය... දෝණි කාමරයට ආවේ එ් හඩටය....

# මාමේ.... කෑ ගහන්න එපා.... පිස්සු හැදිලද...

• පලයන් එළියට... උබට පැහැදිලව මම කීව... සිහත්ට පාඩුවේ ඉන්ට දීපන් කියල...

# මේ මාමා නොගැලපෙන දේවල් කරලා... හරි පාරට ආව ළමයටවත් පාඩුවෙ ඉන්ට දෙනවා..

• තෝ මටද පාර පෙන්නන්නෙ... හරි පාර... මගෙ අතක් ඉස්සෙන්ට කලින් බැහැපන් එළියට...

# මම බලෙන් සිහත්ගෙ කරේ එල්ලුන්නෑ.. මට බනින්නේ සිහත් ගෙන් අහන්න...

• මම බලාගන්නව තමයි ඌත් එක්ක... මොකද මම දන්නවා ඌට මම නැතුව ඉන්න බෑ...

හීන අරන් | Completed | Happy Ending Where stories live. Discover now