හීන 🌹🌹 අරන් 🌹🌹🌹

449 39 2
                                    

හීන 🌹🌹 අරන් 🌹🌹🌹

********* පනස්තුන්වන දිගහැරුම *********** 🌹🌹🌹

රාත්‍රී 11 කඩුගන්නාව කන්ද නගින විට මහනුවරටම අයිති ඒ හිරිකඩ එක්ක සුපුරුදු ලෙස වෙලා ගන්න සීතල හිතට සහනයක් ගෙනාවෙ තව ටිකකින් ගමන අවසන් වන නිසාමය...

+ ප්‍රමෝද් නැගිටහන් උබ පිළිමතලාවෙන් බහිනවනෙ..

/ නෑ බං මම නුවරට යනවා.. අක්කා ගනි මාව..

• නිදි විකාරද උබට කොහෙද බං අක්කෙක්...

+ ඇයි අර ඔෆිස් එකට එන අක්කා කෑල්ලද බං..

/ හ්ම් ඔව්... උබලට අවුල්ද...

• අවුලක්නෙ යකෝ.. තෝ හින්ද අම්මට මම එන්නෑ කීවා.. බලපන්.. අම්ම ගෙදරත් නෑ... මේක රෙද්දවල් අස්සෙ රිංගන්ට යනවා...

/ යකෝ තොපි මට පද හදන්නේ දැක්ක වගේ රෙද්ද..

+ මම කීවනෙ.. උබල දෙන්නට මගෙ ගෙදර ඉන්ට පුළුවන් කියලා..

සිහත් රජිතගෙ ගෙදර ඉන්ට බෑ නොකීවනම්.. මම කීයටවත් ප්‍රමෝද් ගෙ ගෙදර නවතින්නෙ නෑ.. මගෙ වෙලාවටම අම්මත් ලොකු අම්මලාගේ ගෙදර ගියානෙ..

ප්‍රමෝද් ව හොයාගෙන සතියකට සැරයක් ඔෆිස් එකට එන අවු 30 ක පමණ කාන්තාව හා ප්‍රමෝද් සම්බන්ධව තැන තැන කතා කියන බව ප්‍රමෝද් පවා නොදන්නවා විය නොහැක... කවුරුවත් මූණට නොකීවට... ප්‍රමෝද් ට චරිත සහතික දීමට ඔෆිස් එකේ බොහොමයක් සූදානම් ය... ඇත්තටම ද මේක යන්න හදන්නේ. මම කොහොමද සිහත්ව එ් වගේ තැනකට අරන් යන්නෙ....

• ප්‍රමෝද්... හරියටම කියපන්.. උබ අර ගෑණිගෙ ගෙදරටද යන්න හදන්නේ..

/ නෑ.. මගෙ ගෙදරට බං.. ඊටත් අක්කයි මමයි අතර උබල හදන පදයක් නෑ..

+ තෝ ගහනකොට පදෙයි බෙරෙයි දෙකම පෙනෙයි නේ...

/ පෙනෙයි පෙනෙයි.. බලහල්ලා එතකොට..

• මම උබව විශ්වාස කරල එනවා.. හැබැයි ප්‍රශ්නයක් නම්.. සිහත්ව අරං මම බස් හෝල්ට් එකට හරි එනවා..

/ උබල මම ගැන හිතන විදිහට දුකයි..

+ නෑ බං.. අතහැරල දාපං.. දේව් උබ මු කියන තැනකට පලයන්..

හීන අරන් | Completed | Happy Ending Where stories live. Discover now