හීන 🌹🌹 අරන් 🌹🌹🌹

415 37 0
                                    

හීන 🌹🌹 අරන් 🌹🌹🌹

********* හැට එක්වන දිගහැරුම ******** 🌹🌹🌹

  අද ලොකු අම්මා එන්න දවල් වෙනවා.. ඒත් තාත්තා කතා කරල සිහත්ව එක්කන් යනව කීවම මට කියන්න බැරි තරම් වේදනාවක් දැනුනා...

• අම්මා සිහත් ගෙදර යනවා...

! ඇයි පුතේ.. හදිස්සියේ ම...

: තාත්තා කීවා.. එයත් එක්ක පූජාවක් තියන්න යමු කියලා...

! ඒක හොදයි... ඉස්කෝලෙ පටන් ගන්න කලින්.. ඊටත් ඕව ඕන නෑ.. ඔයා බය නැතුව යන්න... මගෙ දරුව පිං ගොඩක් කරපු දරුවෙක්.. පව්කාරයින්ට කරදර කරන්න බෑ...

අම්මා කියන්නෙ ඇත්ත... බය වෙලා ඉන්න සිහත්ගෙ හිත වගේ ම මගෙ හිතත් හැදුනෙ අම්මගෙ වචන ටික ට...

: එ් කීවට මම ඇත්තටම බයයි...

• සිහත්... බය වෙන්න එපා... පූජාව තියලා ජය ශ්‍රි මහ බෝධියටත් ගිහිල්ලා.. පිං දිල කාටවත් කරදරයක් නොවෙන්න ඉන්න කෙනාට හොද ජීවිතයක් ප්‍රාර්ථනා කරන්න...

! මේ දවස් ටික පිලිහුඩු කන්නත් එපා.. තාත්තා නැතුව කොහෙවත්ම යන්නත් එපා. 6න් පස්සෙ තනියම ඉන්න එපා...

• මට නිවාඩු දුන්නනම් මම එනවා...

! ලොකු අම්මා ආවෙත් නැත්තන් පුතත්  එක්ක මම එනව පුතේ... බය නෑ නෙ... තාත්තා ඉන්නවනෙ.. හැම වෙලේම මට කතා කරන්න ඕන...

: හරි අම්මා... අයියට හෙම්බිරිස්සාව.. වැස්සෙ බයික් එකේ යන්න දෙන්න එපා... හවසට කසාය හදන්න.. ඔයත් පරිස්සමින් වැස්සෙ මිදුලත් ලිස්සනවා අම්මා ගණදෙවි පිළිමෙටයි සරස්වතී මෑණියන්ටයි පහන පත්තු කරන්න... අනිත් එකට එපා...

සිහත් ගෙදර යනවනම් අම්මට පහන පත්තු කරන්න කියල තමයි යන්නෙ.. හැබැයි නටරාජ් පිළිමයට නම් අපිට පහනක් තියා හදුන්කුරක්වත් ගහන්න දෙන්නෙ නැහැ... එ් සිහත්ගෙ නැටුමට තියෙන භක්තිය සහ විශ්වාසයන්ය..

• තාත්තා කීයටද එන්නේ..

:7.30 වෙද්දි.. ඔයා 7ට යනවනෙ...

• එ් පැය භාගෙ ඉදල යන්නම්.. තාත්තට කතා කරලම..

: හ්ම්...

හීන අරන් | Completed | Happy Ending Where stories live. Discover now