...
Kolumdan sıkıca çekilerek atıldığım bir odada sadece o ve ben vardık.
Ellerimi kurtarmaya çalışırken daha da fazla güç etkilemiş ve en sonunda arkamda duran yatağa sertçe fırlatıp atmıştı.
...
Dünkü adamdan başkası değildi. Beni bu hale getiren.
⇁ Evet böyle bebek, yatağa geç!
Yataktan doğrulmaya çalıştığımda üstüme çıkarak buna engel olduğunda tamamen amacı neydi artık çok açıktı!
⇁ Hey hey hey oynamayı kes artık ciddi olalım bu gece benimsin!
Üzerimde tam hüküm sürmeye çalışırken ve ellerimi sıkıca tutarken çığlık attım.
" Bırak beni! "
Yardım çağırmaya çalıştığımda diğer eli ağzımı tutmuştu.
Altında sudan çıkmış nefes alamayan balıklar gibi çırpınırken bir anda odanın kapısı sertçe açılmıştı. Tam adam boynumu öpmeye yeltenirken!
'' Bartu ! ''
Bir silah patlamış üstümdeki adam bir anda üstümden çekilerek yatağın diğer kısmına acıyla düşmüştü.
Korkuyla olduğum yerde kalakalmışken Bartu'nun sesi kulaklarıma ilişti.
─── İzel , buraya gel!
Sözleriyle harekete geçtiğimde kendimi bir anda yataktan kollarına atmıştım. Yanına vardığımda başının bir anda dönmesiyle kollarına düşmüştüm.
─── İyi misin , iyi misin İzel !?
Sadece zorlukla kafa sallamakla yetinmiştim, ''Hayır!'' manasında!
Elim başıma gittiğinde kolları belime daha çok sarılmıştı. Halen başımı sallamaya devam ederken ve bir diğer elimle karnımı tutarken Bartu bağırdı.
─── Sarp! Alın şu pezevengi mekana! Söyle adamlara ayrılmasınlar başından geleceğim! Aykut da arabayı hazır etsin çabuk!
Sarp denen adam başını sallayıp hızlıca işe koyulduğunda gözümün bir anlık kararmasıyla dengemi kaybetmiştim. Ayaklarım bedenimi taşımazken Bartu beni bir anda kucağına aldı. Ellerim zorlukla boynuna dolanırken endişeli sesi kulaklarıma doldu.
─── Neler oluyor !?
Cevap verememiştim. Bunun yerine sadece başımı omzuna yaslamakla yetinebilmiştim ki o da başımı ayakta tutamamam yüzüne olmuştu.
─── İzel !
O an her şey bulanıklaştı, gözlerim etrafı seçememeye başladı. Tüm beyin fonksiyonlarım durmuştu adeta ve parmağımı kıpırdatacak halim bile yoktu.
Bartu beni kucağında odadan çıkarırken yanımıza gelen adamla konuşmaya başladı.
─── Kamera kayıtlarını istiyorum Faruk , hem de hemen!
Daha fazla dayanamadığımı hissettiğimde kucağında bayılıp kalmıştım. Tam anlamıyla uyanmam ise fazlaca almıştı vaktimi.
...
Bulanık bir görüntü, hareket halinde bir araç, rüzgarın camdan içeriye giren uğultu ve esintisi ... Sırtımın yaslı olduğu yumuşak bir gövde...
─── O piç kurusu sana ilaç vermiş!
Başımın bitmez ağrısının ve kılımı kıpırdatamamamın sebebi buydu demek. Elde etmesi kolay olsun diye kökünden etkisiz bırakmak!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA TUTSAK
Romance... SANA TUTSAK ────────────────────────────────────── ~ Tutsağım sana , tutsağım aşkına. Kara gözlerine , tenimde bıraktığın tüm izlerine... ────────────────────────────────────── ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Tenha sokaklarda ardıma bakmadan yürüyordum eğer bak...