31

31 8 0
                                    


...

Akşamın ilerleyen saatlerinde yatak kurarak geçirmiştik zamanı.

Yorucu ve bol aksiyonlu bir günün gecesiydi.

Erken çekilmiştik odalara.

Ben Ege ileydim ama Neslihan anne her zamanki gibi odasında tek başınaydı.

Onun için de ayriyeten endişelensem de yine de kendim ve kendimden de önce bebeğim için daha düşünmeli olmalıydım.

Omzumun ağrısıyla üstümdeki kıyafetleri Ege'nin yardımıyla çıkarıp yerine daha rahat olanları, geceliği , giydiğimde artık uyku vaktiydi ama tüm aklım galerimde kalmıştı.

Umarım işe yarayan bir şey yoktur içinde.

─── Niye bu kadar düşüncelisin?

Bakışlarım şaşkınca Ege'ye dönerken başımı olumsuzca salladım.

'' Yorgunum sadece... ''

Ege anlamışçasına başını sallarken yorganı açarak yatağa yerleşmiştim. Tam yanıma yerleştiğinde başımı göğsüne yasladım.

Baş başaydık işte yine, haftalar sonra!

Elleri saçlarımı ve karnımı okşarken gözümü kapatmıştım.

─── Bir daha asla... Sana bir şey olmasına izin vermeyeceğim.

Saçlarımı okşayıp öperken başımı göğsünden kaldırıp gözlerine bakmıştım. Saçlarımdaki eli çenemi parmak uçlarında tutarken dudağıma eğildi. Dudaklarımı hasret kalmış bir şekilde özlemli öpücüklerini bırakırken ani gelen mide bulantımla hızlıca ittirerek uzaklaştım ondan ve doğruldum.

Yine mi?

─── Ne oluyor?

'' Üzgünüm. İğrenme geliyor, istemsizce ama! Senlik de... ''

─── Anlıyorum ben seni, açıklama yapmana gerek yok merak etme.

Gülümsediğimde dudağına bir buse kondurup hızlıca uzaklaştım.

─── Anlaşılan bir dokuz ay yaklaşamayacağız sana...

Ege'nin iç geçirmelerine kahkahalarla gülerken tekrar başımı göğsüne yaslayarak yatmaya başladım.

Çok geçmeden uykunun kolları da beni sarıp sarmalamıştı, uykuyu dalmam uzun sürmedi.

...

'' Yapma! ''

'' Bırak! ''

'' Lütfen... ''

'' Bilmiyordum! ''

'' Yalvarırım... ''

'' Hayır! ''

Gözlerim korkuyla açıldığında etraf kapkaranlıktı. Birkaç saniye içinde odadaki gece lambası açıldığında elim boğazıma gitmiş nefes almaya çalışıyordum. Yandan bir bardak su uzandığında titreyen ellerimle suyu aldım.

...

Kabustu...

Tamamen kötü bir kabus!

Aras'ın gelip hayatımızı mahvettiği , Ege ile aramızı açarak Ege'yi bana düşman ettiği çok kötü bir kabus!

─── Geçti... Yok bir şey!...

'' Ege... ''

─── Güzelim...

SANA TUTSAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin