SEZON 2 BÖLÜM 1
BÖLÜM 14
...
Tesadüf diye bir şey var mıydı?
Olsa bile bu benim için asla geçerli değildi.
Çünkü yaşadıklarım tesadüf olamayacak kadar saçmaydı, planlı olduğu besbelli olanlardan!
...
Sadece bir hafta geçmiş ya da geçmemişti. '' Nasıl bir buçuk yıl dayanabilmiştim!? '' diye düşündü. Nasıl bir buçuk ay dayanabilmişti daha gideli bir hafta olmuş olmamış iken dayanamazken!
─── İzzet!
Adam ofis odasından içeriye girer girmez başını ileri geri salladı.
-Emret patron!
─── Gidin şu kızın peşini bırakmayın, üç beş adam!
-Tabii patron hemen!
─── Gidip de bir şey yapmayın kıza! Uzaktan takip edecek bana saat başı rapor vereceksiniz!
-Anlaşıldı efendim!
─── Ne güzel! Çıkabilirsin o zaman!
Adam kafasını salladıktan sonra ofis odasından çıkış yaptı. Bartu da önündeki belgeleri incelemeye devam edebilmişti nihayet kafasını kurcalayan sorundan da kurtulduktan hemen sonra.
İzel yaşlı bir kadınla iki katlı bir evde kalıyor günlerini sürekli küçük bir dükkanda geçiriyorlar , küçük bir işletme işletiyorlar.
Bilgiler teker teker Bartu'ya iletiliyordu.
Bir adam vardı Sürekli İzel'in çevresindeydi.
Adamın araştırılmasını istedi.
Adamın her şeyi ortaya bir anda dökülüvermişti.
Alp Tekin , yaş 26 , Ordu'da 2 yıllık elektrik mezunu , Askerlik Kütahya, bir kardeşi var Ahmet birinci sınıfta ; annesi Fatma , ev hanımı , babası kaptanken kaçak mal nedeniyle tutuklanmış.
─── Pek de masum değilmişsin yani!
...
Elinde simitler yanında küçük bir çocuk ve bir adam, kumral tenli uzun boylu. İzel en fazla omuzlarına geliyor. Evin yolunu tutmuşlardı. Yaşlı kadınla hepsi çok iyi anlaşmaktaydı.
Yaşlı kadın İzel'in anneannesi idi.
...
Bir gün dükkandan küçük çocuk ve İzel el ele çıkmıştı. Kız sordu ve küçük çocuk tarif etti.
Küçük çocuğun evine gidiyorlardı. Eve varamadan bir kavga tüm her şeyi bozdu. İzel iki adamı birbirinden ayırmaya çalışıyor ve çocuk ise korkudan geriye çekilmiş.
İzel bir anda karnına darbe yediğinde kavga anlık şiddetlenip sonra da son bulmuştu.
Kavganın sebebi Alp'in babasına atılan hakaretti. Birbirlerine girerlerken sokak başında Ahmet ve İzel görülmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA TUTSAK
Romance... SANA TUTSAK ────────────────────────────────────── ~ Tutsağım sana , tutsağım aşkına. Kara gözlerine , tenimde bıraktığın tüm izlerine... ────────────────────────────────────── ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Tenha sokaklarda ardıma bakmadan yürüyordum eğer bak...