...
Yıllar geçmiş gibiydi.
Yılların acısı sanki üzerimdeydi.
Ne haldeyim bilmiyordum.
Ne yapacağımı artık kestiremiyordum.
Pes etmek üzereydim.
Tamamen pes etmek!
Yavrularım son anda hayata tutunmuşken artık sadece onlar için yaşamak istiyordum.
Onlar sağ salim hayata tutunsun ben başka hiçbir şey istemiyordum.
Beş buçuk aylıktı bebeklerim.
Doktora gere günler böyle devam ederse doğum tehlikeli olacaktı.
Sağlıklı beslenmeli , stres yapmamalı , birkaç ayı dinlenerek ve yatarak uzanarak fazla hareket etmeden geçirmeliydim.
Eğer aksisi yaşanırsa eğer...
Her şey bitmişti işte.
Doğum tehlikeye girecek.
Onların yaşantısı tehlikeye girecek.
Ve onlara bir şey olursa ben asla kendimi affedemeyecek hayata tutunamayacaktım!
...
─── Artık bu işten bıktım, duyuyor musun beni Furkan!?
Furkan iç çekerek oturduğu koltuktan doğrularak Bartu'ya baktı.
Söylememişti tabi hiçbir şeyi!
Kendi başına kendi planlarıyla halletmeye çalışmıştı her şeyi.
Ve hala da öyle yapmaya devam ediyordu.
⇁ Son birkaç ay! Birkaç ay sabret abi. Çok az kaldı.
─── Furkan!!
Bartu nefesini sinirle tutup hızla verdikten sonra oturup kalkmış ve iki döneleyip tekrar oturmuştu.
─── Onu oradan çekip almak istiyorum. Zarar görmeden. Hiçbir şeyine zarar gelmeden! Ama hiçbir kumarı oynamadan, yüzde yüz güvenli bir şekilde onu oradan çıkarıp almak istiyorum Furkan!
Furkan gözlerini anlayışla açıp kaparken Bartu ayağıyla ritim tutmaya başlamıştı.
Furkan o sırda söze girdi.
⇁ Ben bir şeyler buldum. Çok az kaldı, onları patlattığımızda İzel de kendiliğinden serbest kalacak. Son birkaç ay kaldı. Bulduklarımın işleme geçişine son birkaç ay!
Bartu Furkan'ın bunları ne ara yaptığını anlamazken fazla kurcalayamamıştı da.
─── Sana... Güveniyorum Furkan! Kurtar onu!..
Furkan başını sallayarak ayağa kalktıktan hemen sonra hızlıca işe koyuldu.
'' Ben halledeceğim! '' diyerek Bartu'nun yanından ayrıldıktan sonra her şeyi halletmek için işe koyulmuştu.
...
Yakındı her şey.
Her şey yok yakında açığa çıkacaktı.
Furkan her şeyi hallettikten sonra Ferda da İzel'i o konaktan çıkarıp alacak, yanlarına getirecekti.
Ve böylece...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA TUTSAK
Romance... SANA TUTSAK ────────────────────────────────────── ~ Tutsağım sana , tutsağım aşkına. Kara gözlerine , tenimde bıraktığın tüm izlerine... ────────────────────────────────────── ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Tenha sokaklarda ardıma bakmadan yürüyordum eğer bak...