...
Ormanda iş bittiğinde köye geri dönmüştük tabii ormanla işimiz sadece bugün için geçerliydi daha mantar toplayacaktık çünkü anneannemin dediğine göre!
...
Köye gittiğimizde asıl sınav şimdi başlamıştı.
Tezek temizleme!
Süt sağma!
Ve bu pisliğin keyfini sürmek için akşam da bir salep keyfisi.
En kolayı salep işiydi tabii ama o salebe varmak için yol çok mu çok uzundu!
...
-Öyle değil iyice sık iyice patlasın hayvan memeleri!
Gözlerimi devirirken anneannem işi eline almıştı.
Rezalet!
Ben kim inek sağmak kim!
Kusacak gibiyim artık yeter!
''Anneanne yeter artık ya lütfen bir sal beni , beceremiyorum işte. Neden becermek zorundaymışım gibi üstüme geliyorsun ki!? ''
-Sanki sana dünyayı fethet dedik! Alt tarafı inek sağacaksın!
En sonunda eğildiğim yerden kaktım.
''Yok olmuyor gelsin o beni çok isteyen damadın sağsın da görelim! '2
Bok kokulu damdan ayaklarımı yere vura vura çıktıktan sonra temiz koku nihayet damarlarımdan bünyeme akmıştı.
Derin bir oh çekerek evin yolunu tuttum.
Aptallık, tam bir aptallık!
Allah hiçbir şehirliyi bu şekilde sınamasın yarabbim!
Yaklaşık bir saat sonra anneannemle biricik damadı içeriye giriş yaptığında emrimi kısa sürede almıştım.
-Ocağın altını yak da şu sütü koy, bir güzel salep yapam size ben!
Evet başlıyoruz yine!
...
Neyse ki sorunsuzca sadece ocak altını yapıp sütü ocağa koymuştum. Gerisini de anneannem devralmıştı. Mutluydum. Hem de ne mutlu!..
Salepleri içip sefa sürdükten bir süre sonra kendimi odaya atarak sonrasında da yatağa bıraktım ve buz gibi yorgana sarılarak uykuya geçiş yaptım.
Bu gece bitmez.
Bugün bitmez.
Bu gün ve gece ancak uyuyarak geçer ve biter!
...
Gün üç...
Her zamanki gibi yine bir köy aktivitesi...
Resmen yayla günlükleri!..
Ve üçüncü gün aktivitesi ise...
TARLA!
Çiftçilik!...
...
Ne harika bir aktivite değil mi?
Neyse ki sadece Bartu yapacak.
İşte bu yüzden keyifliyim.
Tabii yine anneannem bir yerlerden bir şey çıkarıp beni de işin içine sokmazsa.
...
Bu soğukta hala tarlada ne yapacağımı düşünmeden edemiyordum ki bir zaman sona onu da öğrendim .Hiçbir şey yapmamak!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA TUTSAK
Romance... SANA TUTSAK ────────────────────────────────────── ~ Tutsağım sana , tutsağım aşkına. Kara gözlerine , tenimde bıraktığın tüm izlerine... ────────────────────────────────────── ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Tenha sokaklarda ardıma bakmadan yürüyordum eğer bak...