09

133 33 0
                                    

...

Gitmişti, arkasından takip eden iki siyah araba eşliğinde siyah spor arabaya binerek gitmişti. Evdeki koruma sayısı hemen hemen yarıya inmişti. Arka bahçede üç , ön kapıda iki ve ön bahçede iki olmak üzere toplam yedi adam evi beklemekteydi.

Evi kimden koruduklarına dair hiçbir fikrim yoktu ama zaten pek de önemsememiştim. Her türlü kaçış planı da yapsam yakalanacağım için bu evden kaçma fikrini düşünüp tartmamış akıl süzgecimden bile geçirmemiştim.

Bu evde ne yapabilirim diye düşündüğümde hızlıca odamdan çıkarak ofisin yolunu tutmuştum, kitapları kurcalayacaktım. Telefonumu cebime attığım gibi kolları sıvadım ve en baştan sona doğru tüm raflara sıra sıra bakmaya başladım. Tabii ki bu anlatışta birkaç dakikamı bile alsa uygulamada saatler sürmüştü. Akşamı bildiğin ofiste etmiştim.

Ofislerdeki kitapla işim bittiğinde yorgunluktan kendimi masaya attım. Masanın üstünde duran belgeleri ve çekmeceleri karıştırırken bu kız yine bir şeyler öğrenmişti.

İmzalar, dokümanlar, belgeler...

Düşündüğüm gibiydi her şey. Hiç masumane işler çevirmiyordu. Başkalarıyla yaptığı sözleşmeler , gizli anlaşmalar hepsi elimin altındaydı ve tabii burada da kilitli bir çekmece vardı ve kim bilir anahtarları nerede saklıyordu?..

Acaba birkaçının fotoğrafını çeksem ne olurdu, aslında hiç mi hiçbir şey olmazdı!?.

Birkaçının fotoğrafını gizlice çekip telefonumdaki gizli bir klasöre taşıdıktan sonra her şeyi yerli yerine eski düzenine koyarak ofisi terk ettim. Odama geri döndüğümden kısa bir süre sonra da içeriye tepsiyle akşam yemeği gelmişti.

Artık yemekleri mutfakta yemek istiyordum ama kim bilir bu kaç gün sonra gerçekleşebilecekti!?

Önce gelmesini beklemem gerekiyordu.

Odadaki çalışma masasına oturarak akşam yemeğimi yavaş yavaş yerken ve bir yandan da telefonla gezinirken telefonuma bir bildirim düştü. Sosyal medyada gezinirken akşam yemeğini de yiyebildiğim kadar yiyip doyduktan sonra yemekleri bıraktım.

Çok da uzun sürmemişti yedikten sonra banyonun yolunu tutup ellerimi sonrasında da dişlerimi fırçaladığım gibi bavuldaki şort bluz takımını alarak giydim. Bir nevi gece kombinimdi.

Giyinip yatağa yerleştikten sonra telefona bakmaya devam ederken kısa videolarda kaybolup gitmiştim. Bunu fark ettiğimde çoktan yeni güne girmiştim.

Saat on ikiyi yedi geçmekteydi.

Telefonu en sonunda bir köşeye atabildikten sonra uyumaya karar vererek yatağın içine girdim ve bu şekilde geceyi sonlandırdım.

Ve kim bilir yarın neler neler olacaktı!?.

...

Sabah öğlene doğru uyandığımda telefona düşen bildirimler yataktan kalkmamı sağlamıştı.

Yataktan doğrulup telefonu aldım ve bildirimlere teker teker bakmaya başladım.

Hepsi Esra'dan idi.

Bir bildiriminde bir hikaye paylaşmış ikinci bildirimde bir gönderi paylaşmış üçüncü bildirimde ise bana mesaj atmış hem de beş tane.

Mesajları okuduğumda haberi anında almıştım.

Esra en sonunda hamileydi ve bebeğinin cinsiyetini de öğrenmiş ve şimdi herkese söylemekteydi.

Hikayeye girdiğinde bebeğin anne karnındaki fotoğraf vardı. Gönderilerde ise kocasıyla fotoğrafları vardı. Herkes de gönderinin altına iyi dileklerini iletiyordu.

SANA TUTSAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin