...
Tek bir anlaşma dolaylı yoldan altı kişinin ölümünü kurtarmışken ortada büyük bir fedakarlığın ardında gizlenen saflık vardı adeta.
Birileri birilerinden çoktan ümidi kesmiş hayatını devam ettirmeye çalışıp kalbine söz geçirmeyi arzularken kimileri de halen bir cevap, bir arayış peşinde idi.
Bartu'nun aksine Furkan o arayı peşinde olanlardan sadece biri idi.
Ve evet... Çoktan ümidi kesenlerden birisi de Bartu olmuştu.
Şuan tek bir amacı vardı, o da yaşadığı duygularının sebebi olan kadından son bir şey almak, içini susturmaktı!
⇁ Telefonda , telefon geçmişinde, silinenlerde hiçbir şey yok. Hem eskisinde hem de yenisinde. Mesajlaşmalar geçmiş aramalar hepsi temiz. Bu telefonlarda hiç konuşmamış Aras'la.
Furkan'ın sözlerini kesen Bartu'nun bağırışı olmuştu.
─── Senden detay falan isteyen yok sonuç istiyorum Furkan!
⇁ Galerisi de temiz...
─── Furkan!
Furkan gözlerini devirdi ve konuşmaya devam etti. Bambaşka bir madde ama halen aynı konu ile!..
⇁ O gün özel bir jet kalkmış Adana'ya, geri de dönmemiş.
─── Yani o... Adana'da mı!? O adamın mı yanında!?
Bartu'nun yüzü öfke saçarken Furkan hemen omuzlarından tuttu.
⇁ Araştıracağım! Emin değiliz daha!..
Bartu omuzlarından Furkan'ın ellerini ittirdikten sonra arkasını dönmüş ve nefesini vermişti.
─── Demek oyun istiyorsunuz... Emin olun çok istekli oynayacağım sizinle!
...
Eve vardığımda her yer sessizdi. Kimse yok gibi. Şoförün durdurduğu arabadan kapıyı açarak indiğimde yandaki koltukta oturan yedek şoför kılıklı adam arkamdan inerek kapıyı kapattı.
Önce eve sonra da odama kadar bana eşlik etmişti. Kapımdaki adamdı bu. Kapım kilitli olmasa bile hapistim işte odada. Kocaman evde küçük bir odada hapis!..
Yatağa oturduğumda midem bulanmaya başlamıştı. Sabah yediklerim berbattı.
Zorla yemiştim ve fazla miktarda yemiştim!
Midem yoğun bir şekilde bulanırken odada bulunmayan tuvalete bir kez daha yakınarak kapıyı açarak dışarı attım kendimi!
Elim ağzımı tutarken adamın bakışları bana dönmüştü.
-Odadan çıkamazsınız!
Başımı olumsuzca sallayıp duvara tutunduğumda küçük çaplı nefes alıp verdim ve sakinleşmeye çalıştım.
-Tuvalet!.. Midem bulanıyor hemen gitmem lazım!
Adam '' Koridorun sonunda sağda. '' deyince koşar adım o yöne yönelmiştim. Adam hemen arkamdan gelse de tuvalete girip o kapıyı suratına kapatmış ve arkamdan kapıyı kilitledikten sonra klozete eğilmiştim.
Midemi boşalttıktan bir süre sonra doğrulmuş ve ayna başına geçmiş elimi yüzümü yıkayıp ağzımı çalkalamıştım.
İğrenç hissediyordum, bir kez daha iğrenç!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA TUTSAK
Romance... SANA TUTSAK ────────────────────────────────────── ~ Tutsağım sana , tutsağım aşkına. Kara gözlerine , tenimde bıraktığın tüm izlerine... ────────────────────────────────────── ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Tenha sokaklarda ardıma bakmadan yürüyordum eğer bak...