∞
...
Bu kitap sonunu mutlu yazanların kitabı.
Sonların bitişten ziyade yeni başlangıçlar olduğunu bilenlerin.
...
Ben bakmasaydım sana
Ve sen öyle gülmeseydin bana
Kim bilir ne kadar uzağa
Bakmadan gidiyordum arkama ama
... Adamı baştan aşağıya süzme işlemim bittiğinde gözlerimi kömür karası gözlerine diktim. Hayatımda bu kadar koyu bir göz rengi görmemiştim. Bizim aile hep açık kahverengi ve ela tonlarında gidip geliyordu.
Sözlerini umursamadan gözlerine bakmak için dikkatle eğilip yanaştığımda istemsizce bir çekim gerçekleşmişti.
Gözlerinin rengine bakmak için sandalyemden üzerine eğildiğimde dengemi kaybetmemle omuzlarına tutundum. Elleri belime yerleştiğinde gözlerini artık daha net görüyordum. Ve tek odak noktam gözleri iken hala konuşmaya çalışıyordu.
─ Hey dikkat et.
'' Bana bir şey olmazz! ''
Uzata uzata ve kıkırdayarak söylediğim sözlerden sonra yüzüne gülümseme yerleşmiş ve belimdeki elleri beni kendisine çekmişti. Zaten sandalyemin ucunda zorlukla oturuyorken şimdi de karşımdaki tanımadığım adamın bacakları üzerinde, kucağında oturmaktaydım.
Gülümsemem solgun bir şekilde yüzümde kalakalmış iken gözleri sadece dudaklarım ile iletişim halindeydi.
Ne diyebilirdim karşımdaki adam karşı konulamaz derecede yakışıklı ve büyüleyici en çok da beni cezbeden harika muhteşem gözlere sahipti.
Düşünmeden pervasızca dudaklarına yapıştım öpmesi için beklemek atalarımızın İstanbul'u fethetmeye çalışmaları kadar uzundu...
Aşk seni yazıyormuş.
Bilmeden kaderime kazıyormuş.
Hep seni çiziyormuş sayfalarca!
Sen gelmeden sevmeden...
... '' Ege?.. ''
─── Nereye böyle güzelim?
Yutkunduğumda yavaş adımlarla Furkan arkamızca gelmişti.
'' Ben... ''
─── Sen?
Apar topar ellerini ittirerek kolları arasından çıktığımda sözlerime bir hışımda devam ettirdim.
'' Ben bunu yapamam hayır! ''
─── Ne!?
'' Seninle evlenmeyeceğim Bartu Ege Çağlar! ''
İkisinin de şaşkın bakışları üstümde gezinirken yanlarından apar topar geçmiştim ki Ege sıkıca kolumu tutarak beni durdurdu.
─── Ne demek evlenemem!?
Sesi olduğundan fazla yüksek çıkarken bakışlarımı kaçırmıştım.
─── Bir şey söyle! ...
Aşk beni yakıyormuş
Ah eller nasıl üzüyormuş
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA TUTSAK
Romance... SANA TUTSAK ────────────────────────────────────── ~ Tutsağım sana , tutsağım aşkına. Kara gözlerine , tenimde bıraktığın tüm izlerine... ────────────────────────────────────── ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Tenha sokaklarda ardıma bakmadan yürüyordum eğer bak...