05

19 4 0
                                    

Bir hafta değildi belki geçen, bir ömür gibi...

Hain bulunamamışken koca konak içinde gerilmeler de hız kesmeden artmıştı.

Geceler gündüze karışmış, korumalar konakta artırılmışken çoktan halk arasında dedikodular da dönmeye yüz tutmuş bir zaman sonra bir doktor kontrolümün hemen ardından onlar da çıkıvermişti piyasaya.

Halk ileri geri atıp tutarken ben ise cinsiyetlerine seviniyordum.

Biri kız biri erkek.

Biri Melek... Biri de güzel ikinci bebeğim.

Sana isim sonra bulacağım miniğim benim!

...

Evet dört aydı artık geçen gün sayısı. Dört aylık olmuşlardı ikisi de. Ve cinsiyetleri de tamamıyla belli olmuşken asıl bomba o zaman patlamıştı.

Evlilik bombası!

Aras ile evlenmemi isteyen bir Engin!

Düğün olacağının sevinciyle etrafta döneleyen bir Ecrin!

Ve yine ve yine hiç umursamayan bir Nalan!

Ama en garibime giden ise... 

Bir hizmetçinin gereksiz tripleri idi ki onu da son anda hatıralayarak fark ettim.

Aras'a kur yapan Aras da kuruna karşılık verdiği bu konağa ilk geldiğim gün bize kapıyı açan yaşça eşit olduğumuzu düşündüğüm o kadın... Büşra!..

Taraf almıştı bana.

Farklı bir triplerdeydi.

Kıskançlıktı belki, bilinmez.

Ama emindim, vardı bir şeyler!

...

Karnım ikizlerin de verdiği etkiyle epey bir büyümüştü. Artık hamileliğim belli oluyordu. Yani eğer obez değilsem hamileydim.

...

⇁ Yürü gidiyoruz!

'' Nereye!? '' diye bir soru yöneltirken kolumdan normal bir şekilde tutarak merdivenlerden indirmişti beni.

⇁  Doktor randevusuna sizinle geliyorum.

Siz derken neyi kast ettiğini anlamamakla birlikte merdivenlerden aşağıya inmiş ve dış kapıya yönelmişken Nalan bize eşlik etmeye başlamıştı.

Amman ne harika!

Üçümüz birlikte şoföre ihtiyaç duymadan Aras'ın arabasına atlayıp yola koyulduğumuzda ki Nalan arkada ben de Aras'ın yanında oturmak zorunda kalmıştım, çok geçmeden hastaneye varmıştık. Zaten bu hastane konağa fazlasıyla da yakındı.

...

Hastaneye girip üst kata asansörle çıkıp her zamanki doktorumuzun odasına yine kapıyı çalmadan Nalan öncülüğünde girmiştik ki doktor bizi gördüğü gibi kalkarak selamladı.

-Merhabalar.

Nalan selamlaşmayı kestirip bir kenara atarken Aras en arkadan umursamazca sadece varlığı olsun gibi görünmek için gelmiş gözükmekte iken doktor rutin sorularıyla kontrole başlamıştı. Ve sonrasında ise asıl önemli olan olay gerçekleşmişti, bebeklerimin cinsiyetini öğrenme aşaması! Gerçekten de merak etmekteydim.

Doktor jeli karnıma sürüp makineyi oynatırken uzunca bir süre inceledi. Nalan ve Aras da pür dikkat bakmaktaydı ekrana. Ve doktor en sonunda konuştu.

-Kutlarım... Cinsiyeti erkek!

Şaşkınlıkla bir doktora ve bir de ekrana bakarken çoktan Nalan ve Aras sevinç tufanları koparmaya başlamıştı. Bir önceki randevuda ikiz olduklarını söyleyen kadın şimdiyse sadece bir bebek cinsiyeti söylemişti.

SANA TUTSAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin