01

31 7 0
                                    

2 YIL ÖNCE...

...

Bitmişti her şey.

Mutluluk bitmiş...

Aşk bitmiş...

Ve bunlar bazı şeylerin de başlangıcı olmuştu.

İyi şeyler bitmiş...

Kötü şeylerin hükmü başlamıştı...

Bizzat kendi ellerimle başlatmıştım!

Şarkılar gitmiş...

Elleri gitmiş...

Sözleri gitmiş...

Dokunuşları, bakışları, gözleri ve öpüşleri, sevgi fısıltıları gitmişti.

Mezar tekrardan açılmış ve mezarın içi tüm bunlarla doldurulduktan sonra kapanmıştı. Mezara toprağını ben atmıştım, mezara da onları ben sokmuştum.

Her şeyi ben yapmıştım.

Her şeyi anlık verdiğim bir karar yüzüne yapmıştım!

...

Son söyledikleri kalbime otururken yutkundum.

Aklımda sürekli gezinen asla unutamayacağım şekilde programlanmış kelimeler: İki ölü bir hapis!

Tam tamına üç ölü!

'' Burada kalamazsın! '' diyerek tekrardan söze girdiğinde başımı yerden kaldırarak yüzüne baktım.

'' Benimle Adana'ya geliyorsun! Pılını pırtını topla vedalaş diyeceğim de... Biz bu mertebeyi çoktan geçtik! ''

Sözleri kulaklarımın içinde yankılanırken ayağa kalkmıştı.

'' Uçak bizi bekliyor... Kaçırmadan gidelim öyleyse! ''

Şıklattığı parmağıyla yanımızda duran adam içeriye gittikten beş dakika sonra elinde iki bavulla geri dönmüştü. Her şey planlanmış , ayarlanmış sadece gelmem ve dahil olmam bekleniyordu!

Korkuyla yüzüne bakarken eliyle arabayı işaret etti.

⇁ Orada daha iyi koşullarda yaşayacağına eminim çünkü artık benim değil bizzat Engin Çağlar'ın himayesi altında olacaksın!

NE!?

Gerçekten ne!?

Nasıl yani!?

Ağzım açık kalakaldığımda sadece sırıtmıştı.

Geriye sendelediğimdeyse anında koluma yapıştı.

Artık şartlar tamamen sapsaçmaydı ve kabul edilemez türdendi!

'' Bırak! ''

⇁ Aa kayınbabanla görüşmek istemez miydin!?

'' Hayır lütfen!.. ''

Kavradığı bileğimi elinin arasından kurtarmaya çalışırken tutuşu kuvvetlendi ve sonra arkasında bavullarını getiren koruma eşliğinde beni araca sürükledi.

⇁ Ama o seni bekliyor!

Arabanın arka kapısını açıp çöp poşeti gibi fırlatılıp atıldığımda kolumun da verdiği acıyla hafifçe inledim. Kapı arkamdan kapandığında arabanın bagajı açılmış bavullar konmaya başlamış ve çok kısa süre içerisinde de yan kapım açılarak Aras arabaya binmiş ve tam da yanıma yerleşmişti.

SANA TUTSAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin