...
Onur demek!..
Onur oğlum.
Babasının oğlu için seçtiği isim Onur!
Onur'um...
Yakışıklı Onur oğlum benim.
...
Kaçıncı gündü bu?
Kaçıncı hafta?
Kaç günlüktünüz siz?
Ya da kaç haftalık olmuştunuz?
Yediydi değil mi, yedi olmuştu?
Biriniz Melek bir diğeriniz Onur.
Aklıma kazınmıştı isimleriniz.
Şimdiyse de buradan kurtuluş vaktiydi!
Babanıza kavuşma vakti!
...
Furkan'ın planı artık devreye giriyordu.
Neden bu kadar gecikmiş olduğunu bilmesem de...
Geç olsun da güç olmasın diyordum, böyle demeliydim değil mi?
Kesinlikle!
...
Engin ve Aras adamlarını alıp bir hışımda evi terk edip gittiğinde Ferda yanıma gelmişti.
Kumarhaneye polis baskın yapmıştı ve Aras ile Engin koşarcasına gitmişti ve ev sadece güvenliklere kalmışken Ferda işe koyulmuştu.
Güvenliklerden fırsat yoktu. O yüzden de onları oyalaması gereken birine ihtiyacı vardı odaya girmek için, bana!
...
Odanın önünde sadece iki koruma vardı sonuçta.
Çığlık çığlığa bağırıp sancım olduğunu söylediğim an tamamen oda Ferda için serbest bir hal alacaktı.
Ve ben de Ferda ile hızlıca başlamıştım plana!
Furkan'ın kurup bizlerin oynadığı işte bu plana!
...
Odadan yavaşça elim karnımda çıkarken dışarıya zorlukla bir adım attım.
Kapıdaki korumaların bakışları anında bana dönerken acı ile inleyerek elimle duvara tutundum. Önce birkaç saniye durup bana bakmışlarken sonrasında çığlık attığımda anında yanıma geldiklerinde vakit kollayan Ferda da hızlıca kapıyı açmış ve odaya girmiş kapıyı yavaşça ardından kapatıp içeriyi kurcalamaya başlarken korumaları mutfağa kadar sürüklemiştim peşinden. Başıma bir kadın geldiğindeyse oldukları yere geri dönmüşlerdi.
Soğuk bir su içerken sırıtmaya başladığımda her şey bu kadar basitti işte!
Tabii ... Polisle işbirliği halinde olduğunda!
...
Yirmi İki Kasım günü tarihlere ve akıllara kazınmıştı.
Kumarhanenin basıldığı ve de Engin'in korumalarla korunana odasının patlatıldığı o gün olarak!
...
Ferda her şeyi halledip yanıma geri döndüğünde aceleyle konuştu.
-Benim acilen gitmem gerek. Belgelerin fotoğraflarını Furkan'a attım ama fırsat varken gerçeklerini götürmem gerek. Burada kal ve aramamı bekle!
Ferda apar topar giderken odama geçmiştim bende.
On bir kasımdı kurtuluşun ilk adımı.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA TUTSAK
Romance... SANA TUTSAK ────────────────────────────────────── ~ Tutsağım sana , tutsağım aşkına. Kara gözlerine , tenimde bıraktığın tüm izlerine... ────────────────────────────────────── ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Tenha sokaklarda ardıma bakmadan yürüyordum eğer bak...