...
Huzur dolu su sesi.
Huzuruna eşlik eden keman.
Doğanın huzur verici sesi.
Hepsini aynı anda bulup yaşadığım bu ortam...
....
''Üşüyor musun? '' diye sorduğunda kemancıyı da elinin tersiyle gitmesi için işaret vermişti.
Artık gecenin ilerisinde baş başaydık.
Üşüdüğümü daha o sorduğunda yeni fark etmiştim.
───Üşümeyip hasta olmayacağını bilsem şimdi seni bu göle atardım.
Olumsuzca kafa sallayarak güldüm.
'' Ankara'da deniz vardı da benim mi haberim yoktu acaba? Yüzme bilmiyorum ancak ayaklarımı sokabilirim suya. ''
─── O nereden çıktı?
Şaşkınca sorduğu soruyu algılamaya çalışırken sözlerinde devam etti.
─── Kesinlikle yanında ben varken her şeyi yapabilirsin. Ben seni tutarım , sıkı sıkı hem de!..
'' Üşümem. '' diyerek söze girdim. '' Hava soğukken su sıcak olur derlerdi yalan mı? Doğruysa eğer üşümem. ''
Güldü.
─── Denemek lazım.
Bende gülmüştüm. Sonrasında da aynı anda kalkmıştık ayağa. Üstündeki ceketi ve gömleği çıkarıp sandalyeye astığında üstümdeki ince hırkayı çıkarmış ve sandalyeye asmıştım. Tişörtümü de çıkardığımda sütyenimle kalmıştım.
Elini uzattığında elini tuttum .
Ve sonrası...
Suyun verdiği o değişik hissiyat.
Tamamen suyun içindeyken ve nefes alamıyorken belimden çekilerek yüzeye çıkarıldım. Gözlerimdeki su silinirken gözlerimi aralamıştım.
─── Nasıl hissettiriyormuş?
'' Çok güzel! ''
Ellerimi boynuna doladığımda tekrardan su altına inivermiştik bir kez daha.
Orada saatlerce vakit geçirebilirdim ama sadece yirmi dakika sürmüştü.
─── Çıkma vakti, ikimiz de üşütmeden!
Belimden tutup kaldırıp karaya bıraktığında beni peşimden kendisi de karaya çıkmış ve yanıma oturmuştu. Sonrasında sandalyeye asılı ceketini alarak omuzlarıma attı.
─── Burada bekle döneceğim.
'' Nereye!? ''
─── Kurulanmak için havlular arabada.
'' Beraber gidelim. '' diyerek eline yapıştığımda bileğimden tutarak kalkmama yardım etti. ''
─── Peki.
Sonrasında da arabanın yolunu tutmuştuk.
Havlu vücudumu örterken kurulanmaya başladım. Ceketi de sahibine iade etmiştim.
Bu bornozlar gerçekten iyi sıcak tutuyordu insanı.
Onlara sarılı olarak tekrar göl kıyısına döndüğümüzde suya karşı tekrar oturduk. Su iyice rahatlatmış ve uykumu getirmişti.
Keman sesi, su sesi, ona bir şey oldu endişesi, sıkıcı bir gün derken geceye doğru iyice yorgunluk akmaya başlamıştı gerçekten gözlerimden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA TUTSAK
Romance... SANA TUTSAK ────────────────────────────────────── ~ Tutsağım sana , tutsağım aşkına. Kara gözlerine , tenimde bıraktığın tüm izlerine... ────────────────────────────────────── ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Tenha sokaklarda ardıma bakmadan yürüyordum eğer bak...