Room In Rome ( III ) 🔞

4.9K 67 6
                                    

Flavio melepaskan semua pakaian yang berada di tubuhnya lalu pakaian itu dicampak ke sembarangan tempat

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Flavio melepaskan semua pakaian
yang berada di tubuhnya lalu pakaian itu dicampak ke sembarangan tempat. Dia menghempaskan tubuh telanjang nya di atas katil dengan helaan nafas. Perutnya terasa senak kerana terlalu banyak melepaskan ketawa tadi.

Gillbert yang sama tidak memakai sehelai benang, duduk di atas katil, bersebelahan dengan Flavio.

" Mereka tiada vibrator. Mahu masukkan apa ? " tanya Gillbert dengan kening terangkat tinggi.

" Hmmmm... " Flavio memandang ke arah siling yang bercat vintage. Memikir. Tiba-tiba matanya menangkap botol whiskey di atas meja tepi katil.

Gillbert yang menyedari pandangan Flavio, turut memandang botol arak tersebut. Senyuman muncul di bibirnya. Tangannya mencapai botol arak tersebut lalu botol itu digoyangkan di hadapan mata Flavio.

" Bagaimana dengan ini ? " tanya Gillbert dengan senyuman meleret. Dia meneguk habis semua arak di dalam botol tersebut sampai tiada setitis.

Flavio duduk di hadapan Gillbert dengan kaki yang terbuka lebar. Matanya terbeliak besar.

" Tapi ia tidak bujur di hujung nya. Ia sakit jika dimasukkan. Kau ingin melukai ku ? " tanya Flavio dengan agak kasar.

Gillbert ketawa, " Belum cuba, belum tahu. Let's try it "

" Crazy ! " bidas Flavio membuatkan Gillbert ketawa besar.

Gillbert terus menolak Flavio lalu kaki Flavio dibuka lebar. Kaki kanan Flavio diletakkan di bahu kanannya. Dia mengelus lembut hole Flavio membuatkan Flavio sedikit tersentak.

" Jika sakit, bagitahu sahaja. Aku akan segera mengeluarkannya "

" Okay " Flavio mengangguk.

Gillbert memasukkan kedua jarinya ke dalam mulut lalu dia mengeluarkan kembali jarinya. Jarinya yang tersalut saliva, diusap di hole Flavio sebagai pelumas. Perlahan-perlahan, dia memasukkan hujung botol arak di hole Flavio membuatkan Flavio sedikit melenguh kecil.

" Ahh Gill... Ini sakit.. Ia sungguh asing. Keluarkan ! " pinta Flavio, perlahan.

" Ia belum masuk sepenuhnya. Sudah sakit? " tanya Gillbert dengan ketawa kecil. Dia menggelengkan kepalanya lalu botol itu ditarik kembali supaya keluar daripada saluran belakang Flavio yang kelihatannya sempit.

Flavio berdecit. Dia memandang Gillbert dengan pandangan yang tajam, " Kalau kau tak percaya, bagaimana jika kau mencubanya sendiri ? Aku masukkannya dekat kau. Mahu ? "

Gillbert ketawa lebih besar dan menggeleng, " Tak.. Tak perlu. Terima kasih sahaja. Aku mahu berjalan esok "

Flavio mencebik sahaja. Dia bangun lalu mendudukkan diri di atas katil. Dia mengambil botol arak itu dari tangan Gillbert.

" Sini, kau mencubanya " Flavio menolak Gillbert di atas katil.

Gillbert ketawa dan dia meronta-ronta kasar untuk melepaskan diri daripada Flavio. Ketawa meletus dari bibir mereka berdua. Botol arak terlepas dari genggaman Flavio lalu tergolek di atas permaidani berbulu.

[ BL ] LOVE FETISHTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang