Jika mempunyai kesalahan typo dan bahasa, maafkan saya. Happy reading. Hope you guys enjoy this story ! Don't forget to comment, vote and share. Thank you.
Hujan turun dengan lebat sejak seminggu yang lepas. Tanah bumi kelihatan lembab dan sedikit berlecak dengan air hujan yang menakung. Longkang di tepi jalan juga sudah semakin penuh. Daun-daun tertunduk layu, hampir menyentuh tanah bila dihentam dengan titisan-titisan air jernih tersebut.
Pedal minyak ditekan lalu dia menancap gas dengan kasar. Kereta Mercedes Benz berwarna putih itu meluncur laju di atas jalan raya yang basah, membinakan debuan pasir yang bercampuran asap kereta, berterbangan di udara yang dingin.
Wajah tampan itu tegang. Rahang diketap kuat, memunculkan urat-urat di sekitar leher dan dahi. Genggaman tangan kekar itu di stereng kereta menguat bersama sikap amarahnya yang semakin meninggi.
Dia memandu kereta dengan laju tanpa mengikuti peraturan jalan. Dia membawak kereta seperti kerbau buas yang berada di gelanggang.
Sekarang ini, dia hanya menuju ke satu tempat sahaja. Tempat yang menyembunyikan keberadaan baby boo nya selama seminggu ini.
Palais Maillot, French
Seminggu dia cari keberadaan Flavio tetapi langsung tidak jumpa. Akhirnya, dia memutuskan untuk menemui Anastasia.
Pada permulaannya, Anastasia tidak mahu memberitahunya keberadaan Flavio kerana gadis albino itu sudah mengetahui apa yang terjadi antara dia dengan baby boo nya.
Tetapi bila dia hampir membuatkan nyawa gadis muda itu terbang ke langit ( mencekik ), Anastasia baru memberitahu keberadaan Flavio dalam keterpaksaan.
Dan di sini lah dia sekarang, di atas jalan, menuju ke kelab yang menjadi tempat kegemaran Flavio sejak putus dengannya.
Selepas dia putus dengan Flavio, sikap liar Flavio semakin teruk. Flavio kembali menjadi model lingerie, underwear and nude. Bukan setakat itu sahaja, Flavio mulai mencampuri dalam pekerjaan menjadi pelakon yang tidak berpakaian dan bersikap bodoh.
" Tch ! "
Saat itu juga, radio di keretanya memainkan lagu Cheating On You by Charlie Puth.
It started with a kiss on your mama's couch
2012 was nothing serious
I know we caught the feels, it got really real
Too good to be true, I guess I thought you was, yeah
Why did I run away, run away, run away?
Oh, your love was everything, everything, everything
I know it's gettin' late, gettin' late, gettin' late
But can I still be on my way, on my way? Yeah
I know I said goodbye and baby, you said it too
But when I touch her I feel like I'm cheating on you
I thought that I'd be better when I found someone new
But when I touch her I feel like I'm cheating on you
Baby now, oh-oh-oh
Oh, oh, oh, oh
Cheating on you
Baby now, oh-oh-oh
But when I touch her I feel like I'm cheating on you
KAMU SEDANG MEMBACA
[ BL ] LOVE FETISH
RomanceWARNING BXB 🔞🔞🔞⚠️⚠️⚠️⚠️ Maron Flavio Moriarty, seorang model yang popular di serata dunia. Seorang yang lancang, bodoh dan sombong. Dirinya tidak mempercayai cinta. " Cinta itu hipokrit. Palsu. Hanya ilusi manusia sahaja " Gillbert Enrique Gonza...