Jika mempunyai kesalahan typo dan bahasa, maafkan saya. Happy reading. Hope you guys enjoy this story ! Don't forget to comment, vote and share. Thank you.
" Hmmmmmmm !! "
Flavio mengerang sambil mengeliat kecil. Cahaya matahari yang mengoyak langit kelam, sungguh menganggu tidur nya membuatkan dia sedikit tidak nyaman. Dia kembali tertidur di atas katil itu tetapi beberapa saat kemudian, mata yang tertutup itu, terbuka dengan luas.
Flavio terburu-buru mahu bangun dari pembaringannya tetapi dia tersalah langkah sampaikan dia jatuh berdebuk di atas lantai dengan selimut tebal membungkus tubuh kecilnya.
" Shit ! Aduhh.... " Flavio meringis kesakitan sambil memegang pinggangnya yang terhentak di lantai bilik itu. Dia memandang sekeliling yang bersepah dengan beberapa gumpalan tisu dan kondom yang pelbagai warna. Pakaian malam semalam miliknya pun berterabur di sembarangan arah.
Flavio mencapai kondom tersebut dan dia berdecit kasar melihat kondom itu basah seperti sudah digunakan. Fikirannya mulai mengingati kejadian semalam yang dia mendatangi bilik Gillbert, memohon seperti jalang murahan dan melakukan persetubuhan dengan Gillbert.
" Arghh !! " teriak Flavio dan tangannya nencengkam ubun-ubun rambutnya. Badannya bersandar di kaki katil dengan selimut yang melorot ke bawah dadanya.
Apa yang terjadi ?
Kenapa dia boleh mendatangi bilik Gillbert tadi malam ?
Dan bagaimana dia boleh melakukan seks dengan Gillbert ?
Ting ! Ting !
Bunyi dentingan telefon itu menganggu Flavio. Kepalanya terteleng ke kiri dan ke kanan, mencari-cari kelibat telefonnya. Lalu dia merangkak ke arah seluarnya. Dia menyeluk tangan di seluarnya di atas lantai lalu telefon dicapai olehnya.
Dia melihat skrin telefonnya yang bernyala. Beberapa notification dari Gillbert membuatkan dia keliru. Cepat-cepat dia membuka chat yang dihantar oleh Gillbert dalam seminit lepas.
Gill :
KAMU SEDANG MEMBACA
[ BL ] LOVE FETISH
RomanceWARNING BXB 🔞🔞🔞⚠️⚠️⚠️⚠️ Maron Flavio Moriarty, seorang model yang popular di serata dunia. Seorang yang lancang, bodoh dan sombong. Dirinya tidak mempercayai cinta. " Cinta itu hipokrit. Palsu. Hanya ilusi manusia sahaja " Gillbert Enrique Gonza...