A Fucking Sex Video Call 🔞

1.7K 35 0
                                    

Jika mempunyai kesalahan typo dan bahasa, maafkan saya. Happy reading. Hope you guys enjoy this story ! Don't forget to comment, vote and share. Thank you.

Flavio keluar daripada ruang laboratorium sambil membuka mask yang masih menutupi wajahnya

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Flavio keluar daripada ruang laboratorium sambil membuka mask yang masih menutupi wajahnya.

Menuju ke singki yang berada tidak jauh dari tempatnya dan segera mencuci tangan dengan betul-betul supaya tiada kotoran yang melekat walaupun semasa latihan pembedahan tadi dia memakai sarung tangan getah.

Selepas selesai melakukan perkara itu, dia terus pergi dari situ, mahu pulang ke rumah memandangkan dia sudah tiada apa-apa kelas. Dia bebas dan ingin tiduran sahaja sepanjang petang ini hingga malam.

Lagipun, tiada sesiapa di penthouse sekarang ini.

Gillbert ?

Sang dominan itu tiada di Perancis sekarang. Dia sedang outstation di Korea. Jadinya, dia bebas melakukan apa sahaja tanpa pengetahuan Gillbert.

Sudah dua minggu Gillbert pergi ke Korea untuk menjalankan bisnes di sana. Dan selama dua minggu itu juga, mereka langsung tidak menegur sapa walaupun melalui mesej sahaja.

Call ? Tidak kerana Gillbert sangat-sangat sibuk. Ketika mempunyai kerja luar, Gillbert lebih suka menutup telefon dan lebih fokus ke kerja berbanding media sosial. Dia sangat-sangat mengenali tunangannya.

Jadinya, jika dia mesej ataupun call, dia yakin bahwa dia akan diabaikan oleh jejaka tampan itu.

Kaki kurus melangkah ke arah kelasnya. Kadangkala, jika ada beberapa student yang menyapanya, dia akan kembali membalasnya dengan ramah. Berbual seketika dan akan pergi selepas puas bertanya khabar.

Dia melangkah masuk ke dalam kelas. Kelas sungguh kosong sekali. Sunyi.

Flavio berjalan dan dia duduk di atas kerusi. Mengeluarkan satu buku nota dan alat tulis nya. Membuka buku tersebut, mencapai sebatang pen berwarna hitam dan dia mulai menulis sesuatu di atas kertas putih tersebut sambil menongkat dagunya.

Rancangan tidur petang ditangguhkan sebentar, digantikan dengan suasana tenang yang didapatkan oleh Flavio di dalam kelas ini.

Mata pen hitam bergerak-gerak atas kertas dengan ringan. Seulas bibir merah bak delima bernyanyi kecil untuk menghilangkan kesunyian yang menghinggap dirinya.

Beberapa minit kemudian, dia mencampakkan pen hitam tersebut di atas buku nota ketika perasaan bosan menyelubungi jiwanya saat ini. Menghela nafas lemah. Kembali membaca apa yang ditulisnya secara acak.

~ I can be your damn bitch, honey ~

~ I want to kiss you on the wet floor ~

~ So fucking baby, you pussy like a shit ~

~ the moon is so beautiful when it's full, it's beautiful like you ~

[ BL ] LOVE FETISHTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang