Jika mempunyai kesalahan typo dan bahasa, maafkan saya. Happy reading. Hope you guys enjoy this story ! Don't forget to comment, vote and share. Thank you.
Gillbert Pov
Gillbert menyandarkan tubuhnya di kerusi. Matanya datar memandang komputer sambil tangan menggerak-gerakkan tetikus. Dokumen-dokumen berselerak di atas meja.
Dengusan kedengaran kasar. Jejaka tampan itu memandang jam yang tergantung di sudut pejabatnya.
Pukul 7 malam.
Semua karyawan sudah pulang termasuk Victoria. Dia menghelakan nafas, kebosanan.
Gillbert mengemas dokumen-dokumen tersebut menjadi satu timbunan yang agak tinggi.
Dia melihat-lihat komputer. Melayan media sosial yang membuang waktu hingga lah dia memutuskan untuk menonton video porn yang sudah lama ditinggalkan olehnya sejak mengambil alih perniagaan daddy nya.
Video seksual itu dibukanya di apps yang tertentu. Dia menongkat dagunya sambil melihat video tersebut dengan wajah yang datar.
Selepas selesai video yang agak panjang berlangsung selama 10.47 itu, dia memilih video yang lain.
Bunyi desahan dan kecipak kulit yang bersinggungan memenuhi segenap ruangan pejabat. Keadaan semakin dingin dihembus oleh angin dari aircond. Suasana di luar semakin gelap membuatkan pejabat yang diduduki oleh Gillbert menjadi samar-samar.
Keadaan sekitar yang kosong membuatkan Gillbert berleluasa menonton video itu dengan volume yang kuat. Dia seperti tidak peduli jika ada sesiapa yang mendengar desahan dari video tersebut.
Beberapa jam kemudian, jarum arloji mulai menunjukkan pukul 10 malam.
Jejaka tampan itu masih duduk di atas kerusi tanpa bergerak seinci, menghadap komputer yang masih mengeluarkan suara-suara cabul dengan tangan yang menongkat dagu.
Bibir kissable semerah ceri itu masih terkatup rapat, tidak mengeluarkan apa-apa suara. Wajah tampan itu datar dengan mata yang terpancar kedinginan.
Hampir 3 jam dia menonton pelbagai video porn tetapi entah mengapa, dia langsung tidak merasai terangsang.
Dia hanya melihat tanpa menunjukkan apa-apa ekpresi. Kosong seperti jiwanya saat ini. Perlahan-lahan, dia menutup video tersebut sekaligus memadamkan komputer membuatkan gambaran seksual di permukaan skrin, digantikan dengan kegelapan malam.
Gillbert bangun daripada duduk. Tangan mencapai jas hitam nya. Manakala tangan yang bebas, memgambil briefcase yang berada di atas meja kopi.
Kaki berjalan keluar dan memasuki lif. Pintu besi itu tertutup rapat dan mulai turun ke bawah.
Manik hitam jernih itu memandang pintu plantinum itu dengan datar. Fikirannya terbang melayang-layang ke langit yang gelap.
Melamun...
KAMU SEDANG MEMBACA
[ BL ] LOVE FETISH
RomanceWARNING BXB 🔞🔞🔞⚠️⚠️⚠️⚠️ Maron Flavio Moriarty, seorang model yang popular di serata dunia. Seorang yang lancang, bodoh dan sombong. Dirinya tidak mempercayai cinta. " Cinta itu hipokrit. Palsu. Hanya ilusi manusia sahaja " Gillbert Enrique Gonza...