Room In Rome ( IVV ) 🔞

2.5K 46 5
                                    

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


" Jadinya, kau sudah bertunang ? " tanya Flavio yang berbaring mengiring di atas katil, melihat Gillbert yang tengah duduk di sofa Cleopatra berwarna merah hati dihiasi beberapa manik berwarna perak.

Gillbert mengangguk, " Iya. Daddy dan mummy aku mahu aku kahwin dengan anak kawan mereka kerana mahu menggabungkan syarikat sahaja. Kan boleh bekerjasama seperti syarikat lain, kenapa mahu mengahwinkan aku dengan anak diorang ? " dengus Gillbert dengan wajah yang berkerut.

Flavio memetik jarinya, " Keadaan kau sama macam aku "

Mata hitam Gillbert membesar, " Apa maksud kau ? "

Flavio berbaring terlentang, menghadap siling bilik yang kosong, " Aku pun terpaksa bertunang demi syarikat papa dan mama aku. Ergh ! "

Gillbert mencebik, " Aku ke sini ada dua sebab. Satu, sebab nak melarikan diri daripada berbincang mengenai majlis perkahwinan. Kedua, aku ada urusan syarikat di sini " bagitahu Gillbert dengan senyuman manis.

Flavio mengangguk, " Apakah kau pernah tengok muka tunang kau ? "

" Tak ada guna aku tengok. Malas aku nak ambil tahu tentang jalang itu "

Flavio mengangguk, " Sama seperti aku. Aku pun tak tahu tunang aku tu lelaki ke perempuan sebab setiap kali mama dan papa aku mahu berbincang mengenai tunang aku, aku akan melarikan diri. Hehehe "

" Good "

Flavio ketawa terkekeh-kekeh bersama Gillbert. Mereka menepukkan tangan antara satu sama lain dengan gembira.

" Kelihatannya kehidupan kita sama. Aku rasa, aku boleh rapat dengan kau " kata Gillbert. Dia bangun dan duduk di birai katil.

" Boleh sahaja " Flavio mengangguk dengan senyuman simpul di bibir. Menyukai kata-kata Gillbert itu.

Mereka berdua berpandangan lalu Gillbert menudukkan badannya. Bibirnya bercantum dengan bibir merah Flavio. Lidah mereka berdansa penuh keberahian dan ghairah.

Flavio terus bangun lalu menolak tubuh tegap Gillbert menjauhinya membuatkan bibir mereka terputus begitu sahaja.

Gillbert memandang wajah manis Flavio dengan sayu. Nafasnya tercungap-cungap dengan pipi yang memerah hingga ke telinga.

Flavio senyum dan mengusap pipi Gillbert. Dia terus bangun dari katil lalu berdiri di hadapan Gillbert.

" Apakah kau nak tahu, aku seorang model yang popular ? Do you know, my boobs and booty is hots ? " tanya Flavio sambil menunjuk dadanya yang sedikit membesar kerana masih merasai terangsang dengan bokong nya yang terdedah di mata Gillbert.

Gillbert ketawa mendengar itu. Dia menelan salivanya. Kepalanya dianggukkan.

" I am a very famous and damn sexy model, fucking ass hot. No one can fight this perfection of mine. I am a model who always shows this beautiful body and has no flaws blemish. I'm gorgeous and fabulous, you know that ? I'm a model who shows designer clothes only, not cheap clothes" kata Flavio yakin. Membanggakan dirinya sendiri dengan dagu yang terdongak ke atas. Kedua tangannya dicekak di pinggangnya yang ramping.

[ BL ] LOVE FETISHTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang