Dice ( II ) 🔞

1.5K 34 8
                                    

Jika mempunyai kesalahan typo dan bahasa, maafkan saya. Happy reading. Hope you guys enjoy this story ! Don't forget to comment, vote and share. Thank you.

Ride it, slide it, bite it, get inside itCome on, touch my bodyI know that you like it, you can't hide itCome on, touch my bodyHarder, bigger, faster, longer, thickerCome on, touch my bodyI can see that you gettin' excitedCome on, touch my bodyTre...

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Ride it, slide it, bite it, get inside it
Come on, touch my body
I know that you like it, you can't hide it
Come on, touch my body
Harder, bigger, faster, longer, thicker
Come on, touch my body
I can see that you gettin' excited
Come on, touch my body
Treat me like a slut
Little dirty bitch, I love to fuck
Treat me like a slut
Little dirty bitch, I love to fuck
Treat me like a slut
Little dirty bitch, I love to fuck
Treat me like a slut
Little dirty bitch, I love to fuck
I wanna go harder, I wanna cum faster
I wanna last longer, I wanna ride

Lagu bertajuk Treat Me Like A Slut by Kim Petras yang beralun rancak dari radio di televisyen, memenuhi segenap ruangan kondominum mewah itu. Semilir angin petang yang dingin bertiup lembut, menerpa gorden berwarna putih susu.

Hening.

Flavio masih terkaku melihat dadu tersebut manakala Gillbert masih dengan senyuman nakal nya.

" Want to play ? " tanya sang dominan sambil menaik turunkan kening hitamnya.

Si sumbisif masih mendiamkan diri. Lidahnya kelu, tidak tahu mahu berbicara apa selepas melihat dadu yang kelihatan menyeramkan tetapi dalam pada masa yang sama, kelihatan mengghairah kan.

" Afraid ? " tanya Gillbert lagi dengan senyuman miris. Dia sengaja bercakap seperti itu supaya Flavio tidak menolak mahu bermain dengannya. Dia tahu, sang kekasihnya ini pantang dicabar.

Flavio terasa tercabar mendengar pertanyaan Gillbert. Seperti meremehkannya. Dia pantas menyambar kesemua dadu tersebut lalu dicampakkan ke atas meja kopi.

" Who is afraid ? I will play with you " Flavio berkata dengan dingin.

Gillbert menepuk tangannya dengan senyuman lebar, " Good ! You crazy "

" I'm crazy but you like it "

Sang dominan ketawa nipis mendengar balasan si sumbisif itu.

" Do you want to play position dice ? " tanya Gillbert dengan kening terangkat. Dia mengambil dua dadu yang tercetak gambaran pelbagai posisi untuk melakukan seks.

" Hmmmm... No need.. I'm afraid I won't be comfortable doing the various positions printed there. I prefer to use my own position, can I ? "

[ BL ] LOVE FETISHTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang