Flavio hanya menjeling Gillbert dengan tajam. Bibirnya tercibir ke hadapan.
" Why are you here ? Go and treat that cheap bitch" ucap Flavio dengan kedua pipinya yang dikembungkan.
Gillbert ketawa kecil melihat sikap Flavio itu, " Are you jeolous, my boo ? " tanya Gillbert. Jari telunjuknya ditenggelamkan di pipi tembam Flavio. Senyuman mengusik muncul di bibirnya.
" Why should I be jealous? We don't have any relationship until I have to be jealous of that fucking cheap bitch " bidas Flavio, marah. Dia meletakkan pinggan nya yang terisi makanan di atas meja bufet. Selera makannya hilang diterbangkan oleh angin samudra ketika ini.
" Kalau macam itu... " Gillbert menggoyang-goyangkan gelas kaca tinggi itu lalu arak berwarna gelap itu dihirup perlahan, "So it's mine. I will treat and take care of you well. What do you want, I can give it. Prada ? Balenciaga ? You want go Bahamas ? You want private jet ? I can give you anything you want, baby boo " ucap Gillbert dengan angkuh. Senyuman bangga terukir sinis di bibir kissable.
Flavio ketawa sinis lalu dia menjeling manja ke arah Gillbert, " Satu pesanan yang aku cakap, tiada sesiapa dapat miliki aku. Aku adalah milik aku. Aku bukan milik sesiapa termasuk kau pun. Okay ? Tiada sesiapa yang akan dapat menguasai hidup aku. Hanya aku seorang sahaja dapat menguasai kehidupan orang lain. Aku yang say hi dan aku juga yang akan say goodbye" kata Flavio dengan sombong. Dagunya sedikit terdongak dengan senyuman puas di bibirnya.
Gillbert terkesima tetapi beberapa saat kemudian, dia ketawa dengan terbahak-bahak membuatkan beberapa mata memandang ke arah mereka.
" What a fucking laugh ? Funny ? " tanya Flavio dengan suara yang menggoda. Meleret senyuman di bibir merah merekah tersebut.
" You so interesting, Mr. Arrogant "
" You too, Mr. CEO "
" But I will try to get you. Apakah kau tahu, dari kecil, aku dapat apapun yang aku nak ? Aku tidak akan berputus asa selagi sesuatu yang aku mahukan itu tidak dapat ku kuasai. Semua yang aku nak, mesti akan ada di dalam genggaman aku " kata Gillbert dengan kening terangkat tinggi.
Flavio meletakkan tangannya di meja bufet, " Kalau macam itu, cuba lah dapatkan aku. Merak jantan yang cantik dan sombong susah mahu dijinakkan apatah lagi mahu menjinakkan ular sepertiku ini. Catch me if you can, Mr. CEO " kata Flavio dengan angkuh. Senyuman miris terukir di bibirnya. Dia mencuit manja dagu Gillbert.
Gillbert menghirup arak itu lalu dia mengenggam kedua tangannya yang menggigil. Dia mengetap bibirnya bila mengetahui Flavio sengaja bermain tarik tali dengannya.
" Game on sweetheart ! Game on !! " ucap Gillbert dengan keras. Ada seringaian di bibir tersebut.
" Alright " Flavio mengangkat kedua bahunya. Tidak peduli. Yakin dengan keperibadian sendiri yang dia tidak akan jatuh ke tangan sesiapa.
KAMU SEDANG MEMBACA
[ BL ] LOVE FETISH
RomanceWARNING BXB 🔞🔞🔞⚠️⚠️⚠️⚠️ Maron Flavio Moriarty, seorang model yang popular di serata dunia. Seorang yang lancang, bodoh dan sombong. Dirinya tidak mempercayai cinta. " Cinta itu hipokrit. Palsu. Hanya ilusi manusia sahaja " Gillbert Enrique Gonza...