Jika mempunyai kesalahan typo dan bahasa, maafkan saya. Happy reading. Hope you guys enjoy this story ! Don't forget to comment, vote and share. Thank you.
Kelopak mata putih bergerak-gerak lalu diangkat dalam tempoh perlahan. Sedikit pedih membuatkannya mengerang kecil. Tubuh mungil mengeliat halus di atas katil empuk. Selimut yang membaluti nya, tersingkap di bawah pusar nya, hanya menutupi bahagian privasi.
Bunyi deringan telefon yang nyaring membuatkannya mendengus. Dia menyeret tubuhnya ke bibir katil sambil mencari-cari keberadaan benda yang berpetak itu. Apabila menjumpai telefonnya yang berada di nakas, cepat-cepat dia menggeser butang merah, menolak panggilan tersebut.
Rambut hitam legam berpotongan pendek itu kelihatan sungguh berantakan. Pemuda manis itu mengeliat, meregangkan otot-otot tubuhnya yang terasa longgar.
Dia diam di atas katil dalam keadaan berbaring terlentang, mengumpul nyawanya. Kesunyian menghinggap dirinya membuatkan dia menghela nafas. Dia memandang sekeliling yang kosong dan gelap.
Apakah dia bermimpi lagi bahwa dia berjumpa dengan Gillbert ?
Mata bundar ditutup kembali. Rapat. Helaan nafas dilepaskan, berat.
Memimpikan melakukan seks dengan Gillbert adalah perkara biasa. Dari pertama kali dia berjumpa dengan jejaka itu hinggalah sekarang, dia selalu mengalami mimpi basah bersama Gillbert membuatkannya terbiasa bangun pada waktu pagi dalam keadaan kuyup dengan air mani di sekitar bahagian intim nya.
Perlahan-perlahan, dia bangun, mendudukkan dirinya di atas ranjang. Sedikit meringis kesakitan ketika bokongnya digerakkan dan bergesekan dengan katil. Tubuh belakangnya disandarkan dekat kepala ranjang. Helaan nafas dilepaskan.
Badannya sedikit menggigil ketika merasakan ada angin dingin menerpa masuk ke dalam kamar. Dia melihat pintu balkoni terbuka luas membuatkannya berdecih perlahan kerana terlalu malas mahu menutup pintu kaca tersebut.
Tiba-tiba matanya menangkap plastik pek kecil segi empat sama yang tiada isi di dalamnya. Ada juga kondom yang baru selepas digunakan.
Sedikit kebingungan kerana tidak mungkin dia menggunakan kondom semasa dia tidur, bukan ?
Itu adalah perkara mustahil.
Saat itu, dia menyedari sesuatu. Nada dering panggilan yang ditutup tadi, bukanlah nada telefonnya. Lepas itu, pintu balkoni terbuka di waktu dinihari ?
Perlahan-perlahan, dia turun daripada katil dan dia baru menyedari bahwa tubuhnya tiada secalit cairan sperma. Tubuhnya sangat-sangat bersih dan berbau wangi seperti dia baru selepas dimandikan ataupun dia benar-benar dimandikan ?
Flavio membungkus seluruh tubuhnya dengan selimut tebal yang berwarna putih bertompok-tompok kemerahan. Dia berjalan tertatih-tatih, menjengukkan kepala di celahan pintu balkoni dan matanya membesar apabila menangkap figura bertubuh kurus dan tinggi itu yang sedang duduk bersantai di kerusi besi berukiran bunga-bunga Inggeris.
KAMU SEDANG MEMBACA
[ BL ] LOVE FETISH
RomanceWARNING BXB 🔞🔞🔞⚠️⚠️⚠️⚠️ Maron Flavio Moriarty, seorang model yang popular di serata dunia. Seorang yang lancang, bodoh dan sombong. Dirinya tidak mempercayai cinta. " Cinta itu hipokrit. Palsu. Hanya ilusi manusia sahaja " Gillbert Enrique Gonza...