Когато в стаята влезе Пери.
- О, някой се е събудил- каза тя с подигравателен тон- Много тъгувах за теб.
- Какво правиш тук?- попитах я аз.
-Ами нали помниш когато ни казаха, че една от нас може да замине на турне във Франция?
- Да.
- Е понеже ти не беше в състояние да дойдеш, аз ще отида.
- Но нали се разбрахме и двете да отидем.
- Да, но ти на практика умря, а мъртъв не можеш да пееш и вече съм соло.
Сълзите започнаха да текат от очите ми. Това беше моята мечта, а в момента гледах как ми я отмъкват. Чух вратата да се отваря и през нея влезе Зейн. Зарадвах се като го видях.
- Какво правиш тук?- попита Зейн.
- Дойдох да й кажа едно нещо, но спокойно тръгвам си, изцяло е твоя.
Тя излезе от стаята, а той седна до мен.
- Защо плачеш?-попита той.
- Пери ми открадна мечтата.
- Какво имаш в предвид.
- Тя вече е соло Зейн, а понеже аз на практика съм умряла, а мъртъвците не могат да пеят ,тя ще отиде на турнето без мен.
Последва една сълза, а след нея втора.
- Успокой се, ще изпееш една песен с нас и ще видиш колко хора ще те търсят да пеят с теб. А ти също можеш да пееш соло.
- Винаги знаеш какво да кажеш.
Лека усмивка се появи на лицето ми.
Поговорихме още малко преди лекаря да влезе, да ми направи един преглед и да ме пусне.
- Сега прибираме ли се?-попитах Зейн.
- На теб къде ти се ходи?
- Никъде.-отговорих му.
- Значи се прибираме, момчетата също искат да те видят.
Минаха петнадесет минути и вече бяхме пред къщата. Зейн паркира колата, отвори ми вратата и тръгнахме към входа на голямата къща. Веднага щом влязох момчетата се нахвърлиха да ме прегръщат и да ме заливат с въпроси.
- Е, Криси сега като си по-добре ще започнеш отново да пееш нали?- попита Луи.
Зейн му метна злобен поглед.
- Какво не трябваше ли да питам?
- Няма значение.- отговорих аз.- Нека си поръчаме пица ,гладна съм.
- Добре- отговориха всички в един глас.
Докато момчетата поръчваха пица,аз се качих горе,за да се преоблека и за да говоря по телефона.Облякох една черна рокля,която беше отпред къса,а отзад дълга,в комплект с нея имах розов колан,черни токчета,розова гривна и розови обици.След това се обадих на мениджърката ми,защото исках да си поговоря с нея.Тя ме посъветва да не се отказвам,все пак имах един албум вече издаден;''Stars dance''
(в тази история албума на Селена Гомез и "Reflection'' на Fifth Harmony е на Криси,а песента Bo$$ e написана за Fifth Harmony,a в албума тази песен е кавър);.
Затова каза,че мога да помисля за самостоятелно турне и ако искам мога да започна да пиша нов албум,а не исках да се отказвам,албума ми беше номер 1 в класацията на билборд,а и аз като изпълнител,както и песни от албума сме в класацията,а и много обичам музиката,така че не можех да се откажа ей така.Когато приключих с разговора,слязох долу при момчетата.-Криси, какво има?-попита ме Зейн,защото забеляза че съм малко бледа.
Нищо,просто имах тежък и дълъг разговор с мениджърката ми.
-Всичко наред ли е?-попита Лиам-И моля те,отговори честно.
-Да,разбира се,просто по-рано имах проблеми и трябваше да ги реша,но тези проблеми се появиха,защото..........
и така разказах всичко на момчетата.-Не се притеснявайте,скоро започвам турне,наречено Stars Dance Tour,но ми трябва помощ за него момчета.Ако свършим навреме,ще тръгна след месец и седмица.
-Разбира се,ще ти помогнем с каквото можем,само кажи от какво имаш нужда.
-Благодаря много,но ще е по-късно ,сега съм гладна,а и след това ще започна да пиша нова песен за нов албум,но първо искам да ви питам нещо.Мениджърката ми предложи идея,която ще ми помогне да съм номер едно отново и да сбъдна мечтата си.-Момчета,искате ли да направим обща песен?
......... ......Следва продължение.......................
P.S.:Благодаря за помощта на моя партньор:@HAZZZAGIRL
Ако ви харесва,моля изразете мнение,и ако може отговорете на въпроса:
Мислите ли,че момчетата ще се съгласят да направят песен с нея,каква може да е и ще стане ли хит?
ESTÁS LEYENDO
Difficult love
FanficТя и той.Единстеният Зейн Малик и единствената Кристиана Джонас.Тяхната история.Всичко,което им се случва преди да се съберат или след като се съберат.Тяхната любов.Тяхната страст.Живота им.Кариерата им.Скандалите им.Първият им път заедно.Напусканет...