Неприятна среща

478 16 0
                                    

Моята гледна точка:

След като момчетата излязоха,останахме сами със Зейн.Имахме три часа,докато излезем да вечеряме.Аз отидох до гардероба,където бяха моите дрехи и започнах да проверявам за нещо официално.В това време реших да се посъветвам със Зейн.

-Зейн,какво да облека?-попитах го аз като му се усмихнах.

-Ще изглеждаш прекрасно в рокля,но не знам какви имаш.

-Мерси,ще извадя тези,които си нося и ако искаш може да ми помогнеш с избора.

-Съгласен съм.-отговори ми и ми намигна.

Докато си изваждах роклите от гардероба,си мислех колко е красив Зейн и колко секси изглежда като се усмихва и намига.Набързо изкарах мислите от ума си и показах на Зейн всички рокли,които имах.Накрая избрах една бяла рокля с пришит черен колан и черни мотиви на деколтето,както и бели токчета.След това си извадих гримовете,но се сетих,че искам да си изправя косата,а моята преса беше счупена и имах само маша,докато пресата ми е на ремонт.

-Зейн,в коя стая са Елинор и София?

-Да,разбира се.Те са на долния етаж във втората стая в дясно.-каза ми и ми се усмихна.

-Мерси,ще сляза до долу да ги попитам дали имат преса,за да си изправя косата,защото брат ми счупи моята и сега е на ремонт.Ще те оставя за малко сам.Нали няма проблем?

-Не,разбира се.Щом имаш такъв проблем отивай.

-Добре,след малко се връщам.-казах му и излязох от стаята.

Слязох при момичетата.Лиам и Луи също бяха там,явно и те помагаха на момичетата.

-Здравейте,хора.-поздравих ги.

-Какво има Криси?-попита ме Лиам.

-Дойдох да питам Ел и Софи(така ги наричах на кратко) дали имат преса,за да мога ди си изправя косата,защото моята е счупена и е на ремонт.

-Разбира се,ей сега ще ти я дам.-каза Ел.

Тя ми даде пресата и предложи да ме изпрати до стаята ми.Аз се съгласих,казах чао на останалите и тръгнахме.Докато стигнем си говорихме,когато стигнахме й благодарих и тя слезе надолу,а аз влязох в стаята.Щом отворих вратата видях....................

Гледната точка на Зейн..........

Криси излезе от стаята и аз останах сам.Започнах да си мисля за нея.Мислех си за нейните очи,за косата й,за усмивката й,колко красива е тя.Докато размишлявах на вратата се почука,помислих,че са момчетата или че Криси се връща.Отворих,а на вратата стоеше не кой да е,а Пери.Не бях много очарован и не исках въобще да говоря с нея. Тръгнах да затварям вратата, но тя влезе най-натрапчиво вътре.
- Какво искаш?
- Да поговорим.
- За..?
- За нас.
- Няма нас, върви си!
- Но, Зейн.
- Казах ти да си вървиш.
Чух гласа на Криси.
- Оу значи и тя е тук.
- Пери, моля те върви си, не ми е до теб сега!
Криси влезе в стаята и Пери ме целуна...............               
             .......Моята гледна точка.......
Влязох в стаята и видях как Пери  се целува със Зейн.Бях в шок,изпитах болка в сърцето си.Щях да се срина на земята,но вместо това без да искам изтървах пресата на земята.Зейн се отдръпна от Пери и се обърна към мен.   
-Криси,мога да ти обясня - каза ми той.  
-Не е нужно да ми обясняваш,ние сме само приятели . Май прекъснах нещо ще ви оставя сами.                                  
Взех си дрехите и някои неща и отидох в банята.Влязох и се заключих.Свлякох се на земята и започнах тихо да плача.Болеше ме,чувствах Зейн толкова близо до мен,а се оказа,че сме далеч един от друг.                                          
.........Гледната точка на Зейн........               

Виж какво направи Пери.                              -Какво толкова се случи.                                      -Аз съм влюбен в нея,мислех да й го кажа вдругиден преди концерта,а сега кой знае какво си мисли за нас.                   
-Забрави за нея може да си с мен,а не с нея.                                                                            -Не съм забравил какво ми причини.Махай се и не искам да те виждам повече, забрави за мен и си намери някой друг.                                            Пери излезе от стаята.И аз останах сам.                                   Следва продължение........

Difficult loveWhere stories live. Discover now