Заедно???!!!

269 8 0
                                    

...Гледната точка на Зейн...

Когато влязох в стаята, видях Криси. Тя лежеше, лицето й имаше уморен вид, но винаги беше красиво.Усещах как сърцето ми щеше да изскочи, но вътрешно си казвах да не се притеснявам и че всичко ще бъде наред.

- Здравей Криси. От много време не сме се виждали. -засмях се лекичко.

- Хей, радвам се да те видя, не знаех, че ще дойдеш в болницата.

-Ами брат ти ни каза какво се е случило и решихме да те видим, за да се уверим, че си добре.-казах като взех един стол и седнах по-близо до нея.

- Много мило, всички момчета ли са тук?-попита ме тя.

- Ами всъщност Лиам и Найл са отвън, а Луи и Хари ще дойдат по-късно.

- Добре.

- Ти как си? -попитах загрижено.

- Ами оправям се, ще постоя два - три дни и ще се прибера,но известно време ще пия лекарства и ще ми правят редовни прегледи, но не се притеснявай вече съм по-добре и поне не ме боли ужасно много.

- Радвам се, сигурно си нетърпелива да видиш и останалите, както и момчетата, но може ли да поговорим.

- Нещо важно ли е, струваш ми се притеснен.

- Не съм притеснен, просто е наистина важно.

-Добре. Какво е то?

Ето го и момента. Обичайно преди да си кажем нещо, някой ни прекъсва, но сега беше различно.Сега ни бяха оставили да си кажем каквото искаме.

- Ами трябва да поговорим за нас, за чувствата ни.-казах, а в същото време, отвътре започна да ми олеква.

- Ами добре, защото и на мен ми се искаше да си поговорим и да решим проблема.

- Криси, обичам те!Влюбих се в теб от пръв поглед, но тогава бях с Пери и направих някои глупости като да й предложа брак, вместо това да го направя за теб.Както и да е,прочетох писмото ти, то ме трогна, наистина имаш дарба в писането, но на мен ми проговориха чувствата ти и сега искам прошка за всичко, което съм направил и те е наранило. Ще можеш ли да ми простиш и да решиш дали искаш да бъдем заедно като двойка? .

Difficult loveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora