Репетицията

569 16 2
                                    

Събудих се. Беше към 11:30. "Господи, ще закъснея за репетицията". Станах, облякох се на бързо с един бял потник, черни дънки, черно кожено яке и бели платформи. Слязох долу, момчетата закусваха.

- Хей Криси , на къде си се забързала?

- Имам репетиция в 12:15, ще закъснея.

- Да те закарам?- попита Зейн.

- Да може.- усмихнах се.

Зейн стана, взе си ключовете и тръгнахме. По пътя си говорехме за Пери (бившето гадже на Зейн)

- Зейн, аз ще пея с нея! Това няма да е проблем, нали?

- Не, спокойно. Няма да ти пропускам концертите, няма да се отървеш от мен толкова лесно.

 Започнахме да се смеем.

- Пристигнахме!

- Добре, мерси.

- С момчетата ще дойдем да те вземем, става ли?

- Да, няма проблем.

Слязох от колата и се запътих към залата, в която ще репетирам. Видях Пери, поздравих я и влязохме в кабината и започнахме да пеем. След няколко часа свършихме с всички песни.

- Гърлото ме боли.-изхленчих аз

. - Така е!

Видях колата на Зейн да спира на отсрещната улица. Момчетата излязоха от нея и ми помахаха. Зейн не остана много доволен,когато видя Пери.

- Аз трябва да тръгвам.

- Добре, до другиден?!

- Да!

Пери си тръгна и момчетата дойдоха при мен.

- Хей!

- Здрасти, как си?-попита ме Зейн

- Изморена.

- Добре, ако искаш ще отидем в нандос да обядваме и след това ще те закараме до хотела да си починеш.-предложи той

. - ОК.

- Нандос ли чух?- попита идващия към нас Найл.

- Да.

Той започна да крещи "нандос, нандос" и да подскача от радост, а ние се пръснахме от смях

 - Ще тръгваме ли?- попита Луи.

- Да, хайде.- отговорих аз. Стигнахме в Нандос и взехме една от по-отдалечениете маси, и аз, и момчетата искахме дa обядваме на спокойствие, без някой да ни пищи на главите.

- Какво искаш?- попита ми Зейн.

- Салата, сандвич и кола.

- Добре, седни при другите, аз ще поръчам и ще дойда.

- Добре, ако искаш помощ ме викни.

Отидох при момчетата и седнах до Хари, а от другата ми страна беше свободно. " дано Зейн седне до мен"- помислих си на ум. След малко Зейн дойде с 6 табли. Подаде ги на всички и седна до мен. Започнахме да се храним и да си говорим. Когато всички си изядохме нещата, решихме да си ходим.

- Хайде да тръгваме.

- Добре, само ще отида до тоалетната и тръгваме. Отидох в банята и си изплакнах лицето, не ми беше много добре. Явно бях изморена. Чух вратата да се отваря, обърнах се и там стоеше......

Следва продължение........

P.S:Благодаря на HAZZZAGIRL,че написа таква страхотна част.Надявам се да ви хареса.Следваща част ще е написна от двете ни,очаквайте я в петък.

Difficult loveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora