...Моята гледна точка...
На следваща сутрин се събудих,а Зейн не беше в леглото.Ако е станал толкова рано,какво прави?По принцип не е обичайно за него.Аз станах и оправих леглото,преди да си взема дрехи от гардероба,за да се облека,отидох да го потърся.Беше ми малко хладно понеже бях само с блузата на Зейн от вчера и бях боса.Обиколих навсякъде и най-накрая го намерих в кухнята.Той беше оправил всичко от снощи и в момента ми приготвяше закуска.Сега ще се прави на романтично гадже заради мен,но няма да отричам,обичах,когато той ме глезеше.
-Добро утро,бейб.Наспа ли се?-попитах го аз,целувайки го по бузата.
-Да,а ти?-отговори ми като ме целуна нежно по устата и се обърна към мен.
-Разбира се,даже спах идеално.
-Защо не си се облякла,не е много топло,ще настинеш.
-Реших да видя къде си и тогава да се облека.
-Ето ме тук съм,просто исках да ти се реванширам за вечерята снощи.
-Няма нужда Зи.Просто ти направи доста за мен напоследък и исках,и аз да те поглезя.
-Наистина беше така.Хайде отивай да се обличаш,аз съм почти готов.
-Добре,идвам до 15 минути.-казах,тръгвайки към спалнята.
-Криси?-извика Зейн,карайки ме да се обърна,опирайки се на стената.
-Да?
-Да знаеш ще излизаме след закуска.
-Къде ще ходим?
-Ако ти кажа няма да е изненада.
-Хайде де,кажи ми,за да знам какво да облека и да се оправя да изглеждам по-добре,защото в момента изглеждам страшно.
-Много си красива даже.И изглеждаш много секси,когато носиш дрехите ми.Ще ходим да купуваме украса за Коледа.
-Какво?
-Искам да украсим,защото знам че обичаш празниците,а и ще сме малко навън,плюс знам че това ще те направи много щастлива.
-Благодаря ти,Зи.
-Хайде отивай,а и още нещо,снощи беше перфектно.
Аз се обърнах и тръгнах да се облека.Бузите ми бяха червени от срам.Но знаех,че всичко ще му хареса,не очаквах обаче да го опише по този начин.Лека усмивка се изписа на лицето ми,докато бързах да се оправя.Облякох си нещо топло,накрая сложих малко грим и сресах косата си,оставяйки я пусната.Оставих блузата на Зейн за пране и отидох в хола,оставяйки чантата си на дивана.Отидох в трапезарията,където Зейн вече беше седнал и ме чакаше да закусваме.
-Криси,изглеждаш добре.
-В смисъл?
-В смисъл не изглеждаш преуморена от работа.
-Ами ти?Е ти все още имаш някакви ангажименти,но ми изглеждаш отпочинал.
-Хайде да ядем.
Закусихме и си говорехме.Оставихме нещата за миене,взех чантата и ключовете си за колата и излязохме.Отидохме в мола.Аз оставих колата си на паркинг и започнахме да се разхождаме из магазините.
-Хей Криси,искаш ли да се снимаме на елхата,преди да вземем нещо и да се натоварим.
-Добре,sunshine,хайде ела.
Отидохме и си направихме няколко снимки.След това започнахме да търсим украси и подаръци за нашите и за себе си.Най-накрая си купихме и елха,и се прибрахме вкъщи.
-Зи,какво ще обядваме?
-Не мисли сега за това.Ела да започваме чака ни много работа.
-Сериозна съм,виж кожа и кости си станал.
-Това че някой е решил да не е толкова слаб,не означава че другите трябва да са такива.
-Добре добре,идвам Зи.
-Знаеш ли това са нашите първи празници като двойка.
-Да знам и знам че ще е специално.
-Е откъде да започнем?
-От където и да е,важното е последно тук да украсим.
Аз взех каквото ни трябва и се качихме нагоре,за да украсяваме.Страшно много се забавлявахме.Беше ми толкова хубаво,когато бях с него,а и определено чувствах,че щом той е до мен,всичко е различно.Имаше една топлина,която изпълваше този апартамент и моето сърце.Наслаждавах се на това как той вършеше повечето работа,а аз стоях просто и го гледах и му пречех,когато го разсмивах.След като почти всичко беше готово,най-накрая украсявахме елхата.Аз търсех подходящи лампички,докато Зейн подреждаше някои неща в кашони.Когато и двамата бяхме готови,преминахме към елхата и двамата си помагахме.Стана много красиво и магично.Аз отидох да си измия ръцете и да проверя вечерята.След малко Зейн дойде при мен.
ESTÁS LEYENDO
Difficult love
FanficТя и той.Единстеният Зейн Малик и единствената Кристиана Джонас.Тяхната история.Всичко,което им се случва преди да се съберат или след като се съберат.Тяхната любов.Тяхната страст.Живота им.Кариерата им.Скандалите им.Първият им път заедно.Напусканет...