Ново попълнение

45 1 0
                                    

                                                                       ...Моята гледна точка...
Почивката ми минаваше страхотно.Бях на Бали.Морето беше уникално.Всяка вечер обичах да се разхождам по плажа и да гледам прекрасните залези.Разсейваха ме.Оставяха ума ми далеч от всичко и всички.Чувствах се добре тук.Правех каквото си искам без някой да ме следи и да ме клюкари в медиите.Не използвах социалните си мрежи,което помагаше още повече на възстановяването ми от този стрес.И да бях с Том,който беше част от списъка ми с бивши,но не си позволявах да правя каквото и да е било с него.Все още бях леко резервирана към него.Но не исках да чувам и за Зейн.Той вече не беше част от живота ми и трябваше да започна да свиквам с мисълта.А и скоро нямах възможността да релаксирам.Мисля,че бях взела правилното решение за живота си,и знаех,че щях да бъда по-уравновесена занапред.
                                                                       ...Неутрална гледна точка...
Беше към края на май.Мина един месец от раздялата между Зейн и Криси.Криси се справяше доста добре.Вече се беше завърнала от почивката си и изглеждаше много свежа.Както винаги веднага щом се върна,папараците се залепиха зад нея и не я оставяха намира.Непостоянно я дебнеха навсякъде,където ходи.Дори стояха денонощно около къщата.На нея й беше омръзнало,опитваше се да забрави всичко.Опитваше се по-рядко да използва социални мрежи.Започна да избягва въпроси относно личния си живот и да се опитва да крие много неща.Опитваше се да се фокусира върху пеенето,турнето и феновете,както и семейството.Само това я интересуваше.Беше взела решение да живее сама и след като се върна си купи нов дом в Л.А., но в същото време близо до семейството си.Опитваше се и да скрива мъката си в алкохола,но и той не помагаше.А когато и той не помагаше,пишеше текстове,взимаше дълги вани,правеше дълги разходки край плажа,тренираше или се затваряше вкъщи без да издава никакви признаци за живот.Опитваше се да се държи и резервирано и по настрана от Том,за да спре да прави грешки.Но правеше всичко това,само и само да не започне отново да се самонаранява.Иначе нямаше да спре и щеше да сложи край на живота си.Поддържаше и връзка с момчетата.Тя все още ги имаше за близки приятели.

Завърна се и на турне.Влагаше цялата си душа и енергия в представянето на парчетата си и на себе си.Раздаваше много усмивки,прегръдки и любов на публиката,защото и тя имаше нужда от същото.Имаше нужда от утеха,от нови сили,от нов смисъл.Реши,че ще подготви нов албум.Също така работеше по много благотворителни инициативи.Всичко това,за да не мисли за всичко около нея,както и за Зейн - за да го забрави,за да спре да го обича,за да изтрие спомените с него и чувствата към него.Но само се самозалъгваше временно........

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: Feb 21, 2023 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

Difficult loveDove le storie prendono vita. Scoprilo ora